Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Suzuki Grand Vitara: За Европа

31.08.2012 10:27
Туит

След като през юли Suzuki показа фейслифт версията на Escudo, дойде ред и на европейската спецификация Grand Vitara. Моделът дебютира на автосалона в Москва и ще се появи на пазара още тази година.

Обновеният SUV на японците е получил нова предна броня, радиаторна решетка с две хоризонтални ламели и 17-цолови алуминиеви колела (18-цоловите са опция). Долната част на броните пък е изработена от SSPP (Suzuki Super Polypropylene), който е с 10% по-лек от стандартния полипропилен и не се нуждае от допълнително боядисване. Това го прави много по-лесен за обслужване, тъй като драскотините по него не си личат.

В официалното съобщение на Suzuki не се споменава абсолютно нищо за гамата двигатели. По всяка вероятност това означава, че в тази посока няма промени, колкото и изненадващо да звучи това на фона на все по-строгите екологични изисквания.

Версията с три врати понастоящем се продава в България с 1,6-литровия бензин (106 к.с.) и 1,9-литровия дизел (129 к.с.), докато тази с пет може да бъде поръчана с горепосочения дизел и още три бензинови мотора - двулитров (140 к.с.), 2,4-литров (169 к.с.) и 3,2-литров (233 к.с.).

Продажбите на обновения модел би трябвало да започнат през настоящата есен.

Коментари
comments powered by Disqus