Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Suzuki iK-2: Автомобилът стъпва в Европа през 2016 г.

04.03.2015 22:44
Туит

През 2016 г. Suzuki ще разшири гамата си от компактни автомобили с нов модел на базата на iK-2. Концептуалният автомобил дебютира на Женевския автосалон 2015 и се задвижва от нов еднолитров турбомотор.

Дизайнерската философия на Suzuki, определяна с названието Liquid-Flow-Design, придава на iK-2 динамични линии и силно напомня за Kodo на Mazda.

Suzuki iK-2 с даунсайзинг бензинов турбомотор

В предната част на дългия малко повече от 4 м, широк 1,92 м и висок 1,45 м iK-2 доминират радиаторната решетка с широки брони и предните LED светлини. От Suzuki са акцентирали върху двата елемента чрез хромирани части. Характерни за фланговете са забележително широките арки на калниците, които са приютили 18-цолови джанти, обути с гуми 225/45. Към скосената задна част води полегато спускащо се задно стъкло.

Автомобилът с каросерия тип хечбек е изграден върху новата B-платформа на фирмата. Тя ще спомогне да се подобри устойчивостта на каросерията срещу усукване и едновременно с това ще понижи теглото. Suzuki планира също така да обедини сегашните четири платформи в три. Задвижването в Suzuki iK-2 става посредством еднолитров бензинов турбодвигател с директно впръскване. По-късната серийна версия, която Suzuki ще продава от 2016 г. в Европа, ще бъде разширена до „мек” хибрид посредством интегриран стартер-генератор. 

Suzuki iK-2 всъщност няма да замести Suzuki Swift. По-скоро японците възнамеряват да разширят своята компактна гама.

 

 

Коментари
comments powered by Disqus