Японският автомобилостроител Suzuki представи на IAA концептуалния си автомобил Suzuki iV4. Студията ще даде насоките на предстоящите SUV модели на марката.
Почти всеки производител вече има в производствения си асортимент поне по един компактен всъдеход. При Suzuki трябваше да мине доста време: едва на IAA японците показаха интерпретацията си на умален Sport Utility Vehicle. "iV-4" ще печели сърцата на купувачите както с визуални, така и с технически иновации. Буквата "i" в името на модела означава "индивидуален", "V" е от " Vehicle" и "4" символизира стандартното задвижване на всички колела.
Suzuki iV-4 е стъпил върху 20 цола
Автомобилът от компактния клас е дълъг само 4,20 метра и по този начин се нарежда до Skoda Yeti и в категорията на представеното в Женева през 2013 година Renault Captur. От техническа страна Suzuki залага на изпитано и проверено във времето: iV-4 е обут с огромни 20-цолови гуми, които в серийния модел биха могли да бъдат с един-два номера по-малки. Отличителна черта е радиаторната решетка с пет сектора и доминиращата емблема на Suzuki, която трябва да представя имиджа на търговската марка и в следващите модели Suzuki.
Извитият капак на двигателя и типичните линии в профила изглеждат шик и придават стабилност и динамика. Интересен детайл е вграденият в покрива и ориентиран напред лазерен сензор, който е предназначен да помага на асистиращите помощни системи.
Яркият цвят Suzuki нарича "брилянтно тюркоазен металик". И той ще се предлага също така като опция в серийния модел, който се очаква да се появи през 2015 година и то на първо място в Европа. Относно цени и технически характеристики Suzuki все още мълчи. Знае се само това: iV-4 трябва да стане най-лекият автомобил и с най-ниските емисии в своя клас. Любопитни сме да видим това.
svetlio
Дано не забрави SUZUKI колко е беден народани и да се саобрази с стоиноста на модела в разумна цена.До момента само ВИЕ имате сравнително добри цени на моделите, и ако имате тази политика вие винаги можете да имате пазар.Модела- IV.4 e eдна благословиа на инжинерната мисьл на SUZUKI една ФАНТАСТИКА. Дано само е с достоина и не надута ЦЕНА.