Suzuki Kizashi дебютира официално пред публика на автомобилния салон в Токио. Под капака на петместния седан ще работи 2,4-литров мотор с максимална мощност от 185 к. с.
На японски kizashi означава „нещо голямо, което предстои”. На пръв поглед новият седан няма особено впечатляващ характер, за да носи това название, но от Suzuki обещават качеството да е на традиционното високо японско ниво, а стилистиката да следва модерните тенденции в европейското автомобилостроене. За първото твърдение ще можем да коментираме едва след като Kizashi се появи на пазара, докато за второто се грижат агресивната U-образна радиаторна решетка, изтеглените назад челни светлини и разчупената предна броня.
В профил задната част на модела изглежда по-консервативна, но двата масивни накрайника на изпускателната система и ъгловатият дизайн на капака за багажника разчупват класическите форми. 18-цоловите олекотени колела поставят финалния акцент върху визията на Suzuki Kizashi.
Минималистичният интериор е скучноват, но не и лош. На пръв поглед материалите изглеждат качествени и приятни на допир. Стандартни са спортните седалки, стартовият бутон и iPod интерфейсът. В списъка от опции попадат 425-ватовата аудио система Rockford Fosgate, кожената тапицерия, отопляемите седалки и Bluetooth интерфейсът.
Под капака на Suzuki Kizashi работи 2,4-литрови мотор с два разпределителни вала. Променливото газоразпределение и високоефективната изпускателна система с два накрайника позволяват на четирицилиндровия редови двигател да генерира 138 кВт (185 к. с.) максимална мощност и въртящ момент от 230 Нм. Стандартно моделът ще се предлага с шестстепенна механична скоростна кутия. Безстепенният автоматик и двойното предаване i-AWD са опция.
Предното окачване на Suzuki Kizashi е подсилено, за да се справя безпроблемно с условия, подобни на тези в България, а многозвенното задно предполага високо за класа ниво на комфорт.
Стандартният пакет на новия седан включва осем въздушни възглавници, електронна система за стабилност, четири дискови спирачки с ABS и електронно разпределяне на спирачното усилие, прожекторни светлини и система за контрол на налягането в гумите. По желание на клиента Suzuki Kizashi може да бъде оборудван с последната генерация i-AWD, като двойното предаване не е постоянно включено, а се активира посредством бутон от централното табло.
merama
Тя колата е хубавка ама е правена за американския пазар,тука не е много адекватна в Европа,скъпичко ще излезе да имаш Сузуки ха ха