Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Suzuki Kizashi 2: Big In Japan

02.10.2007 18:10
Туит

Преди по-малко от месец във Франкфурт за пръв път видяхме студията Kizashi, а ето че Suzuki вече предприема следващата стъпка за осъществяването на проекта – японския производител оповести, че за изложението в Токио ще бъде готова и втора интерпретация на студията.

Втората версия на Kizashi представлява офроуд вариант на първоначално показания автомобил. Каросерията му притежава по-голям клиренс, силно изнесени калници и защита на дъното. Предрадиаторната решетка и светлините на Kizashi 2 също се характеризират с повече близост до нормален сериен модел, отколкото показанаjd във Франкфурт първа форма на прототипа.

Задвижването се осъществява посредством 3,6-литров шестцилиндров двигател - най-големияj, правен досега от японската компания, и шестстепенна автоматична трансмисия. Екологичните съображения извеждат на преден план и станалата почти задължителна за предстоящ нов модел хибридна версия.

Освен Kizashi 2 в Токио ще видим и други свежи идеи на Suzuki, а именно - SSC, PIXI, минивана Palette Concept, както и X-HEAD.

Коментари
comments powered by Disqus