Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Suzuki Kizashi EcoCharge Concept: В бъдеще време

20.04.2011 11:46
Туит

Още при дебюта на Kizashi Suzuki заяви, че има сериозни намерения за бъдещето на своя модел. Премиерата на EcoCharge модификацията, планирана за автосалона в Ню Йорк, го доказва.

Kizashi EcoCharge Concept, както може да предположите от самото име, не е сериен модел, а единствено представя бъдещите планове на Suzuki. Хибридната система, с която е оборудван, е базирана на двулитров бензинов ДВГ, който работи в тандем с 15-киловатов мотор/генератор, получил автономна система за водно охлаждане. За коректния температурен режим на литиево-йонната батерия с напрежение от 115 волта пък се грижи единствено насрещният въздушен поток. Скоростната кутия е шестстепенна автоматична.

За съжаление в официалния пресрилийз на японците не са упоменати никакви други подробности, дори дали става дума за класическа паралелна хибридна система. Единствената цифра се отнася до икономията, която „зеленият“ силов тракт може да реализира, а именно 25%. За този резултат обаче съдействат още серия технологии за намаляване на разхода като автоматичното деактивиране на двигателя, системата за рекупериране на спирачната енергия, елиминирането на притока на гориво при обратно ускорение и гумите с ниско съпротивление на търкаляне.

Във визуално отношение разликите между серийния модел и хибридния прототип засягат бялото лаково покритие, сините светодиоди в челните светлини и панела с халогените, решените в аналогичния цвят накрайници на изпускателната система, както и петспицовите алуминиеви колела. В салона пък инженерите на Suzuki са използвали „съвременни материали за седалките“, за чиято изработка се изразходва 84% по-малко енергия и се отделят 80% по-малко вредни емисии.

На щанда на японците в Ню Йорк ще се появи и спортният прототип Kizashi Apex Concept, чиито 2,4-литров четрицилиндров мотор е получил турбокомпресор на Garrett, за да реализира максимална мощност от 275 до 300 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus