Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Suzuki ревизира SX4 WRC за Финландия

11.07.2008 09:07
Туит

Suzuki WRT е хомологирал серия нови компоненти за SX4 WRC, които ще бъдат инсталирани на автомобила за предстоящия старт – рали „Финландия” (31 юли – 3 август).

Инженерите в отбора на Suzuki, базирани в Париж и Франция, са работили върху ново окачване и хидравлика, хомологирани по схемата VO от приложение J, която позволява на производителите да променят спецификациите на отделни части по време на сезона.

Отборният мениджър Пол Уайлдинг обяснява за официалния сайт на Световния шампионат, че до този момент развитието на SX4 WRC е било ограничено до първоначалната хомологация, като единствено за фините настройки са използвани компоненти, подлежащи на стандартизация. Новите части, чиито първи състезателен тест ще бъде във Финландия, ще съдействат на отбора да осъществи напредък в две ключови зони – окачването и хидравличната система.

„През последните шест месеца открихме някои области по колата, които имат нужда от подобрение. Заедно с инженерите в Япония направихме някои добри промени”, коментира Уайлдинг.

„Няма една единствена зона, която да е причина за проблемите ми, но установихме, че окачването и хидравликата имат нужда от специално внимание. Още на рали „Финландия”, след като направим промените, ще имаме известна свобода по развитието на тези компоненти.”

Пи Джей Андерсон и Тони Гардемайстер ще изпробват ревизирания SX4 WRC малко преди официалните тренировки за рали „Финландия”.

„Ще се възползваме от възможностите, които имаме като конструктор дебютант в шампионата, и ще тестваме един ден преди старта на тренировките”, обяснява Уайлдинг. Вероятно ще ползваме автомобилите, които след това ще участват в надпреварата и в този смисъл тестът ще прилича по-скоро на удължен шейкдаун. Тогава ще направим и настройките по новите компоненти.

Коментари
comments powered by Disqus