Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Suzuki Swift: Фото, моля!

22.06.2010 11:40
Туит

Suzuki публикува серия нови фотографии на Swift. Третата генерация на модела ще може да се похвали с интериор, близък до този на седана Kizashi.

Новият Swift е с 9 см по-дълъг от своя предшественик (3850 мм) и разполага с 5 см по-дълго междуосие (2430 мм). Широчината му е 1695 мм, а височината – 1510 мм, като в това отношение разликите са минимални. Използваните високоякостни стомани при изработката на шасито гарантират по-голяма устойчивост на усукване, което в комбинация с по-широката следа поне на теория обещават по-добро пътно поведение. Дали наистина е така, ще разберем тази есен, когато стартират продажбите в Европа.

Настоящият 1,3-литров бензинов двигател е заменен с новия 1,2-литров аналог, който разполага с 94 к.с. и 118 Нм. Въпреки по-голямата мощност разходът е сведен до 5 литра за 100 км пробег при 116 г/км CO2. Ускорението от място до 100 км/ч се изпълнява за приличните в класа 12,3 секунди за версията с петстепенната механична кутия и за 13,5 за тази с четиристепенния автоматик.

През 2011 г. моделът ще се предлага и с 1,3-литров дизел. Той ще бъде комбиниран единствено с петстетпенна механична трансмисия, която гарантира разход от 4,2 литра за 100 км пробег и 109 г/км емисии CO2. Динамичните показатели не са особено впечатляващи – от 0 до 100 км/ч за 12 секунди, но пък новият дизел отговаря на стандарта Euro 5.

Третата генерация на Suzuki Swift ще се произвежда във фабриката на японците в Естергом, Унгария и ще се появи на пазара в Европа тази есен.

Коментари
comments powered by Disqus