Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Suzuki Swift S-CONCEPT: Спорт ли?

02.03.2011 17:09
Туит

Suzuki Swift S-CONCEPT е най-интересният експонат на щанда на японците в Женева, където утре официално отваря врати за посетители популярното автомобилно изложение.

Прототипът е базиран на третата генерация Swift, която се появи на пазара през есента на миналата година, и представлява „стилен спортен компактен автомобил с отлични динамични качества“. Дали обаче последните са наистина такива?

Ако се съди по кода, който японците дават за двигателя на концептуалния модел в официалния пресрилийз, а именно M16A, то под капака на Swift S-CONCEPT трябва да работи 1,6-литровия мотор на Suzuki Swift Sport от втората генерация. Неговите 125 к.с. и 140 Нм не са особено впечатляващи, но като се има предвид какви са габаритите на модела, би трябвало динамиката да бъде прилична, ако не отлична.

Шасито поне със сигурност е модифицирано, тъй като просветът е намален с цели 30 мм, а автомобилът е нараснал на дължина (с 40 мм) и широчина (с 60 мм) за сметка на височината (с 35 мм по-малко). Агресивният аеродинамичен пакет също подклажда спортната натура на Swift S-CONCEPT, като аналогичното се отнася за 18-цоловите колела и модифицираните светлини.

Салонът предвижда място само за четирима, като седалките на предния ред са дело на Recaro. Част от централната конзола пък е облицована с карбон, което заедно с модифицираните волан и контролни уреди отличава прототипа от стандартната версия.

В официалното съобщение на Suzuki за Swift S-CONCEPT не се обсъжда евентуалното му серийно производство, но според предварителната информация спортната версия на мъника ще бъде готова догодина и ще може да се похвали със 150 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus