Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Suzuki SX4-FCV ползва горивна клетка

05.07.2008 17:07
Туит
Suzuki SX4-FCV ползва горивна клетка

По време на японско екологично изложение бе представен базиран на модела SX4 прототип, задвижван от горивна клетка.

На мястото на конвенционалня в Suzuki SX4-FCV е разположен водороден резервоар, приемащ гориво с налагане до 700 бара. В допълнение, кондензаторна батерия оползотворява излишната спирачна енергия, като по този начин съкращава времето, необходимо за зареждане на горивната клетка. Мощността и възлиза на 80 кВт, докато задвижваният електромотор има производителност от 68 кВт. Максималният пробег на SX4-FCV е 250 километра, максималната скорост на движение пък отчита 150 км/ч.
Коментари
comments powered by Disqus