Suzuki ще съди VW за това, че германците не искат да й продадат обратно дела от 19,9%, който придобиха през 2010 г.
„Suzuki Motor Corporation започва арбитражна процедура в Лондон с Международния арбитражен съд, за да застави Volkswagen AG да предостави своя дял от Suzuki на Suzuki или посочена от Suzuki трета страна“, се казва в официалното съобщение.
„Арбитражната процедура следва решението от 18 ноември 2011 г. алиансът между Volkswagen AG и Suzuki да бъде прекратен и липсата на отговор от страна на Volkswagen AG по отношение искането на Suzuki да придобие отново своя дял или това да направи трета страна, посочена от Suzuki.“
През 2009 г. Suzuki и VW постигнаха споразумение за дългосрочно сътрудничество, което влезе в сила през 2010-а. Двете страни обаче така и не можаха да извлекат съществени ползи от него. От Suzuki се оплакваха от липса на активност от страна на партньорската компания, а от VW обвиниха японците, че купуват дизелови двигатели от Fiat.
От Volkswagen AG все още не са излезли с официално становище по въпроса. Коментарът им в момента, когато от Suzuki заявиха по-рано, че случаят ще поеме към съда, обаче бе достатъчно категоричен. „Изключително сме разочаровани, че Suzuki предприе тази стъпка за прекратяване на сътрудничеството. Няма обаче никакви законови основания, които да ни задължават да се откажем от нашия дял, така че Volkswagen ще го запази.“
Анонимен
Ястребовски, а ти какъв си? Вместо да коментираш твойте лични впечатления (ако имаш такива) си се заел да оценяваш хората. Дай някое високо компетентно мнение тогава обяснявай кой какъв пишман е.
инж. Ястребовски
пишман специалисти сте :-)
Опел
Явно е седмицата на голф4, защото 3-4 кандидата извенъж проявиха интерес. Не защитавам техните дизели, но те са по-добри от италиански и френските заради надежността си. Груби са, камионджийски са, но е факт, че здрави и надежни, като не са по-лакоми от тях. Аз карам 1,7 дизел на опел, имам приятели от клуба, които са с италианските 1,9 и те не излизат от сервизите (макар и нови). Там вярно, че ги оправят без пари заради гаранцията, ама ги мотаят с по 1-2 месеца. Ква им е файдата да си купят нова кола като те не излизат. Моята зафирка е 2009г и не ми е създавала никакви проблеми дори зареждам от ужаса на италианските и френските автомобили бензиностанции на лукойл. Какво им е не актуално на новите ФВ? Ти да не си някой от тези всезнайковци, който си мислят, че от всичко разбират!? Няма слаба немска марка, както и повечето японски са добри. Старите тди двигатели помпа-дюза имат аналогична мощ с конкурентите, гори също толкова, вярно е че е по-шумна но не ги правят стара технология. Качи се от едно рено 1,9 със 130 коня после във ФВ разликата се усеща.
solo
Не съм един и същ човек с другите,не съм и враг на немските двигатели,единствено ме дразни дивата ярост с която се защитават неактуални технологии само защото ги ползвали ФВ!!! А иначе си карам японец,бензин,140 коня от магазина и въобще не знам какво е "основен ремонт на двигателя"!
Анонимен
Къде го прочете това? Двигателят е здрав и надежден по-простата причина, че е прост. Поради по- високото налягане на помпа-дюза "стените" и буталата са направени доста по яки от останалите. Да грубувати са, но имат същите характеристики като конкурентите и са по надежни (специално 1,9 и 2.0) проблем е само ангрегажния ремък. Най ненадежният ФВ дизелов двигател е стария 2,5 тди. ПС: Опитай се да пишеш на кирилица:)
das auto
fen sam na nemskite koli,no brat no dvigatelja na vw puka glavi stara slabost.
Анонимен
Соло, MadMax, или драйвър, колкото и различни имена да се пишеш стилът ти е еднакъв:). ВАГ правят добри дизели сравнение с италианските и френските саборетини, но ако ги сравним с бмв или мерцедес... . Аз държа дизелът да е надежден, което жабарите не го правят. Мога да пиша за опел, италианския дизел не се препоръчва. 1,9 литровият с 120 коня е найпредпочитан, но си остава капризен на гориво. 1,9 с 150 коня страда често от проблеми като основен ремонт на двигателя. Не държат цена, по същата причина. Влезте във форума на опел и четете. Дизел на фиат твърдо не, по- добре стар дизеляк на исузо! Надежност и евтина подръжка. ФВ правеха помпа-дюза, която е хубава от гледна точка на надежност. Подава се горивото с над 2000бар, което дава по-висок въртящ момент в ниските обороти (както и по-висок шум). не са и предирчиви към гориво. Отиваш в лукойл и ти сипват "буци" смесена с течна нафта и нищо никъде не се задръства. 2.0тди със 170 коня е силен двигател приятелю, я кажи коя фирма работиш, за да знаем къде има нови пасати с такива двигатели:)))? Ще бъде интересно да проверя кой е този бизнес, който си позволява скъпи покупки по време на криза.
solo
Допреди 3-4 години,wv твърдо ни убеждаваха че от помпа-дюза по добро решение за дизел няма и това не им пречи в момента да са "най-големите" спецове по комън-рейл!!! Адмирирам възприемането на по доброто,но нека се отдава дължимото уважение и на откривателя-Алфа Ромео.
драйвър
Абе , много сте смешни вагените , когато Фиат вади от 1,9 120-150к.с. е форсиран , а когато ВАГ попата-дюза вади 130к.с. от 1,9 не е !?!? Дизела на GM 2.0 -165к.с. той пък направо ще пръсне от форсаж сигурно. Кога ВАГ почанаха да правят комън-рейл , кога станаха най-добрите ? А тези дето го измислиха- италианците и тези дето го развиха -французите те нищо не разбират , смешни сте вече .
MadMax
На ВАГ дизела бил надежден тва кога е било щото пасатора на шефа 2.О ТДИ 170к.с 2008г ходи в сервиза по често отколкото до нафтстанцията то небе загуба на мощност турбокомпресори надрани цилиндри и още една камара чаркове като цяло новите вагени включително и ауди са доста трошливи много малко са фирмите дето са си взели за служебни коли нови фолксвагени повечето карат все с японски или дори френски и не случайно.
xmm
няма такова нещо като форсиран дизел
Анонимен
Италианските дизеляци не пазят цена, защото са ненадежни. Каквото и да говориш, че ВАГ продава "лоши" дизели разходът му е по-малък от италианските, надежни са и за това пазят и цена. Италиански дизел драйвъре, ако си карал някога, трябва си разбрал, че за нищо не става. Много форсиран и с много изгърмели гарнитури особено (1,9-150 и 2,4 с 200). Кой знае какъв античен дизеляк караш щом нямаш проблеми с вероятно италианската си кола.
драйвър
Опеле , опеле 1,7 дизела , който е на Исузу е предпочитан ,защото е доволно стар и по-евтин ! А когато италианците измислиха и произвеждаха комън-рейл ,ВАГ автомобилите тракаха из Европа като редосеалки със смешния помпа-дюза модел 1932г. Проблема с надеждността е при всички марки комън-рейл дизели заради скапаната българска нафта !
опел
Драйвъре, драйвъре много мъка има на този свят! Дизелът на фиат бил "много по-добър", вярваш ли си или си някой сляп фен? Погледни как вървят опел зафирите снабдени с италиански 1,9 дизел -150коня и обикновения им техен дизел 1,7. Защо 1,9 литровият двигател не е предпочитан!? Защото не е надежден (за това му е и ниска гаранцията) придирчив към гориво и пр.
драйвър
От ВАГ изобщо не са имали намерение за никакво сътрудничество , гледали са само да си пробутат дървените дизели , ама японците много добре знаят , че дизела на Фиат е много по-добър .