Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Switzer 997 Twin Turbo L5 800: Бесове

03.08.2009 16:39
Туит

Екипът на Тим Суитзър се връща на голямата сцена. Отново с гръм и трясък, отново с Porsche, но този път с базирания на Porsche AWD 911 Turbo (997TT) модел Switzer 997 Twin Turbo L5 800.

Преди близо два месеца американският тунер Switzer Performance представи своята версия за 911 GT2, „надут” до 800 „коня”. Собствениците на AWD 911 Turbo естествено останаха много разочаровани от факта, че за тяхната модификация не се предлага подобен пакет. Switzer 997 Twin Turbo L5 800 е направен специално за тяхно успокоение, тъй като максималната му мощност отново е 800 к. с. при стандартни 480. Благодарение на модифицирания агрегат топспортистът изпълнява американската дисциплина от 0 до 60 мили в час за по-малко от 3 секунди.

„Китът P800 за GT2 е резултат от проекта SLEDGEHAMMER, който представихме миналата година”, обяснява Тим Суитзър. „Това беше спортен тестови проект, но с напредване на програмата видяхме, че можем да подготвим и серийна версия, която използва заводската електрониката, а не като SLEDGEHAMMER, за който е разработена отделна. С изключение на това, всичко, което прави SLEDGEHAMMER толкова специален, е налице във версията P800 GT2, както и сега при 997.”

Как е възможно от 3,6-литровия шестцилиндров боксер да бъдат източени 800 к. с.? С два турбокомпресора GT30, нови охладители за сгъстения въздух MONSTER, препрограмиран софтуер, спортна изпускателна система и нужният за повишената динамика модифициран карбонов съединител.

Дилърите на Switzer Performance вече приемат поръчки за модификацията. Срещу каква цена обаче, все още не е ясно.

 

Коментари
comments powered by Disqus