Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Switzer GT2 R911S: 911 за 911

17.05.2010 11:49
Туит

Switzer Performance представи програмата си за Porsche 911 GT2. След намесата на американския тунер максималната мощност на спортиста от Цюфенхаузен досига 911 к.с.

Инженерите на Switzer Performance започват модификациите по заводския 911 GT2 (530 к.с.) със силовия пакет P800 GT2, но в тази си версия той генерира емблематичните 911 к.с. (със състезателно гориво), което е с почти 300 „коня“ повече от представения наскоро 911 GT2 RS. За съжаление американците не дават пълна информация за модификациите по 3,6-литровия боксер, като се ограничават единствено до новите интеркулери MONSTER.

GT2 R911S е предназначен главно за каране на писта. Това е причината Switzer да използва състезателното окачване на JRZ, тествано в Patron GT3 Cup и Grand-Am Rolex GT сериите. Част от компонентите отпред например са титаниеви, а настройките на твърдостта и реакцията на амортисьорите се правят ръчно в зависимост от предпочитанията на собственика.

Switzer ще предлага и R911S Carbon пакета за тези, които желаят по-ниско тегло и център на тежестта. При него каросерийните панели са изработени от карбон на фирмата Seibon.

Базовата цена за Switzer GT2 R911S е 199 900 долара (158 692 евро), а за Switzer GT2 R911S Carbon – 239 900 долара (190 447 евро). За сравнение заводският GT2 RS струва 245 000 долара (193 000 евро) в САЩ.

Коментари
comments powered by Disqus