Switzer Performence представи поръчковия Super Silver GT-R, базиран на пакета P800. В тази си версия 3,8-литровият V6 генерира 800 „коня“.
Когато Nissan представи версията R35 на GT-R, стартира масирана маркетингова кампания. Основният акцент в нея бяха времената на пистата „Нюрбургринг“ и високотехнологичните решения, които позволяват на японския спортист да се бори с легендарния 911 Turbo. Очакванията наистина бяха високи, но впоследствие и оправдани на самата писта. Собствениците на GT-R обаче същевременно разбраха какво имат предвид тези на Lotus, когато постоянно повтарят рефрена „Теглото има значение!“.
Тези 1725 кг общо тегло определено не са се понравили и на един от клиентите на Nissan в Ню Ингланд. Ето защо неговият GT-R R35 е поел към базата на набиращия все по-голяма популярност американски тунер Switzer. В Охайо заводският автомобил е получил нови междинни охладители, входящи колектори и турбокомпресори, в резултат на което максималната мощност на 3,8-литровия V6 е достигнала феноменалните 800 к.с., а максималният въртящ момент - 948 Нм. Охладителната система също е била цялостно променена, но нека се върне отново към проблемите с наднорменото тегло.
За да задоволят желанието на своя клиент, инженерите от Switzer са оборудвали стандартния модел с карбонови спирачни дискове на AP, титаниева изпускателна система с керамично покритие, заден капак от карбон и спортни седалки на Bride. В резултат на диетата поръчковият GT-R е отслабнал с 90 килограма. Корекции има и по окачването, което е поверено на JRZ, регулируемите стабилизиращи щанги, дифузора и новото активно крило на Aeromotions.
Каква е ползата от всички тези промени, които вече са налични при дилърите на Switzer? Големи, според Тим Суитзър. За съжаление обаче в официалния пресрелийз на американците няма нито една цифра, свързана с динамичните показатели на Super Silver GT-R.