Немската компания откри нови пазари и преди всичко нови купувачи
Малкото BMW с предно задвижване и вановете са постоянно критикувани от фенове на BMW. Табуто обаче падна, BMW откри нови пазари и преди всичко нови купувачи.
И двата вана с предно задвижване - 2 Active Tourer и Gran Tourer, през първата половина 2016 вече достигнаха нивото на продажбите на предходната година, когато BMW реализира 107 000 екземпляра -2-ка с предно предаване, което е двойно повече от 2-ка купе и кабриолети със задно задвижване. Най-голямо е търсенето в Германия, 76 % от всички модели на Серия 2 са ван модели с предно предаване.
Вановете спечелиха много нови клиенти
BMW успя най-вече да завербува клиенти на други марки, като процентът на феновете на микробуси в Германия достигна 60%, а в чужбина процентът е доста по-висок - до 80%. В световен мащаб делът на общите продажби на вановете на BMW вече възлиза на 7%, а в Германия дори и 14%.
Само едно очакване не се сбъдна, за съжаление възрастовата граница на феновете на вановете на BMW не падна, тя се движи между 55 до 60 години. Най-възрастните клиенти на BMW купуват Active Tourer. Единствено седемместният Gran Tourer от цялата Серия 2 на BMW се радва на най-млада аудитория.