Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Търсят се решения против скуката

15.03.2010 11:41 2
2
2571870149
Туит

Скучното състезание в Бахрейн и липсата на интрига и изпреварвания на пистата „Сахир” инициираха спешни преговори за решаване на новия проблем, пред който е изправен спорта.

Забраната на дозареждане с гориво през този сезон вече е подложена на сериозна критика, след като състезанието в Бахрейн наподобяваше повече парад, отколкото надпревара на най-високо технологичните автомобили на планетата. 49-те обиколки на „Сахир” отегчиха дори и почитателите на Ferrari, чиито пилоти спечелиха двойна победа.

„Състезанието бе еднообразно. Стартирахме с тежки автомобили с пълни резервоари, спряхме веднъж за смяна на гуми и след това всеки отново си продължи на позицията, която заемаше преди влизането в бокса”, каза след състезанието завършилият на трето място Люис Хамилтън.

Спиранията в бокса бяха още в самото начало на състезанието, тъй като лидерите стартираха с меката смес на гумите Bridgestone и трябваше около 15-ата обиколка да ги сменят. Преди началото на сезона някои от тимовете предвиждаха, че ще се наложи да спират два пъти в бокса, но в Бахрейн нито един отбор не заложи на такава стратегия.

„Мисля че трябва да преразгледаме ситуацията”, заяви шефът на FOTA Мартин Уитмарш пред ВВС след края на състезанието.

Едно от възможните решения е в ръцете на Bridgestone. Меките гуми се оказаха по-издръжливи от очакваното и лидерите нямаха проблеми да останат достатъчно дълго на пистата с тях, за да завършат състезанието само с едно спиране в бокса. Така стратегиите на всички в челото бяха сходни. Ако мекият комплект се износва по-бързо, ситуацията може да се промени драстично.

„Не видяхме най-вълнуващото състезание и сме наясно, че трябва да поработим здраво, за да подобрим интригата в надпреварите”, допълни Уитмарш.

Друга опция е въвеждането на втори задължителен питстоп.

Коментари

Краси Димитров
" Друга опция е въвеждането на втори задължителен питстоп" ако ще и 13 питстоп-а да въведат все тая.Точно интригата с надлъгването кой,кога ще влезе в бокса било за гуми или дозареждане и различната стратегия я няма вече.Сега стратегията с 1 стоп ще стане запазена марка.Добре,че Шумата се върна,че поне да ми е малко интересно.

Стига вече
Поредното окъкване от страна на ФИА и техните правила. Пак ли по средата на сезона ще се правят експерименти ?

comments powered by Disqus