Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Tata Elegante: Индийски стил

09.03.2007 12:03
Туит

Индийският автомобилен производител Tata представи в Женева елегантна студия на спортна лимузина. Нагледно доказателство, че индийците не са за подценяване дори когато става въпрос за автомобилен дизайн...

Във визуално отношение „индиецът” остава верен на общата философия на своите европейски „колеги” – преливащата предница силно напомня за Mercedes CLS и видимо е вдъхновена именно от този модел. Малките прорези на предните светлини стоят от двете страни на внушителна декоративна решетка. От своя страна, предната броня също излъчва агресия с големите си вентилационни отвори.

Дизайн с италиански привкус

Задницата пък умишлено наподобява на Lancia Thesis. Точно както при италианската лимузина, ъгловатата задница се отричава с голям и масивен заден капак и филигранни вертикални стоп-светлини. По подобие на предната част, тук също е заложено на спортния дух, като задната броня се доминира от дифузьор, в чиято централна част е разположен сдвоения хромиран накрайник на ауспуховата система.

Страничния изглед на автомобила е сравнително конвенционален и единствените по-ексцентрични решения в това отношение са силно издутите калници и специфичната форма на колелата.

Двигатели с до 200 конски сили

Под източения преден капак се побират само напречно разположени двигатели. Гамата започва от четирицилиндрови мотори с обем от 1,4 до 2,0 литра, замислена е и версия с V6 задвижващ агрегат. Очаква се и поява на турбодизели с директно впръскване на горивото по система Common-Rail. Спектърът на мощността на различните двигатели се простира от 90 до 200 конски сили, а въртящият момент на най-мощния дизел трябва да се равнява на 280 нютонметра. Трансмисията може да бъде шестстепенна механична или четиристепенна автоматична.

Серийното оборудване може да се окачестви като сензационно за ценовата категория и включва навигационна система, темпомат, сензор за дъжд, парктроник и отопляеми огледала.
Коментари
comments powered by Disqus