Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Tata Nano: От евтин по-евтин

10.01.2008 13:01 46
46
2571825597
Туит

Индийският автомобилостроител Tata Motors представи "най-евтиния автомобил в света" - Nano ще струва около 1700 евро.

Четириместният "автомобил на народа" (Дължина x Широчина х Височина 3100 х 1500 х 1600) ще стартира на индийския пазар в хода на настоящата година. Nano притежава съвсем къси надвеси, а салонът му е оборудван само с най-необходимото.

Два цилиндъра и 33 к. с.

По данни на производителя автомобилът покрива екологичната норма Евро 4 и отговаря на индийските стандарти за безопасност (какво точно трябва да означава на практика последната официална информация няма да си позволим да коментираме...). В задницата му е разположен двуцилиндров двигател с работен обем от 623 куб. см, генериращ мощност от 33 к. с., който харчи около пет литра бензин на всеки 100 км.

Индия е вторият най-бързо разрастващ се световен пазар на автомобили след Китай. Експерти прогнозират годишните продажби да се утроят до 2018 година, достигайки 3,5-4 милиона превозни средства.

Бъдещи собственици на новата Tata Nano се очаква да станат представители на увеличаващата се средна класа в Индия, които обаче до момента са имали възможност да си позволят само мотоциклет или мотопед. За справка - автомобилчето струва приблизително наполовината на най-евтините вмомента модели в Индия.

Коментари

слоули
Каквито сме богаташи всички българи тази количка е перфектна за нас.иначе го раздаваме голо на голямо и даже на някой мерцедес капака да отворите пак ще видите вързана тел някъде ама нали сме голяма работа и ще събираме още на хората боклуците и скрапа

futch
дано да я продават и тук в БГ та да може бедната тоест средната класа вече на имаме нови коли и тези надути цени на стари коли по борсите където всечи ти казва това не е цената може да се направи коментар да отпаднат

valentino
Za tezi parichki deto si struva kolichkata biva az karam po 10 000 kil na godina ako izkara 30 000 kil znaci shtesi kupuvam nova na tri godini Taka biva cenata i na polovina dae sled tri godini shtese prodava bez problem ili pak karash i xvarliash ...........

vw
всеки,който мисли да си купува или пък ,у харесва това нещо,нека да направи първо едно проучване какви боклуци произвеждат индииците.техните нови коли се амортизират при 30хил км. както западна кола при 300хил км.

баи ганио
прекрасен автомобил аз ще си го купя.а а вие щом не изкате недеите вървете си пеша

dindonkas
e az ako trugna pe6a po burzo 6te se vurna ot rabota ako sam s kolata,tva malkoto 6te lazi sigyrno kvi sa tia sme6ni koli...,moje da vzema na kele6a kato stane 1vi klas da si djitka do y4ili6te s tata NANO xaxaaaxaxa

Косьо
За сведение на заинтригуваните - Tata Nano ще започне да се продава официално в Европа през 2011 година. Европейската версия ще е с доста повече оборудване от индийската и с трицилиндров двигател, вместо тоя двуцилиндров боклук. Но и цената ще е доста по-различна - вместо около 3000 евро, колкото ще е в Индия, тук ще струва над 4500. Което пак я прави най-евтината кола на пазара, но дали си струва и дали едно седемгодишно Polo не е за предпочитане, преценете сами.

Митреле
Както се казва , можем да видим треската забита в ръката на друг , но неможем да видим колът забит в собственото ни око !!! Мисля че за градски автомобил ще е перфектен.

Марин
А бе вие хора не знете какво искате.Мойта кола е по-скъпа от на половина,който са писали коментари.И какво от това!?Тя е на 12 години и съм дал над 2000 лв за ремонт по нея.По-добро от новото няма.Защо иначе да си копуваме нови лаптопи,телефони и др.А колкото до разхода искам да ми обясните какво му е многото!Повечето коли,които караме,не падат под 8л/100км бензин.А за газ да не говорим.

Raia
Ако някой знае,къде в България може да се купи кола Тата Нано - нова, моля да ми пише на e-mail: usmiv4ica2008@gmail.com

gotin
SUPER kola e ve kvi sa tia komentari? pa da nebi ticoto da e po hubava i struva6e 8000 dolara gati i kolata tova e kola 1700euro super e

рори
Чета и се уверявам в характерната черта на българина - да плюем по другите. Леген била колата, кашон, велосипед...и т.н. Ами нека е такава, то ние и това не произвеждаме...щот сме големи специалисти.Количката си е хубава, евтиничка и идеална за големия град. Ако наистина това бръмбъзъче влезе в БГ, няма да се замисля изобщо,ами си я взимам :)

antonio
ех и ние в БГ да можеше да произведем подобно нещо...караш половин година без да те е жал и вземаш нова:) естествено става само за града.бих си взел една такава B-)

Svilen
po dobre kola na 10 godini ot kolkoto nov velosiped ko mi padnat 1700 ste si kupq motor4e no ne i toq legen

komix
mi kolata e qka. v momenta karam 2-ra ruka za 3500 lv. i napravih remonti za o6te 2 bona. drugo si e novoto Clio,6evrolet Aveo ili dori indiiskata novost.

lamborghini miura sv
риба ама цаца, цаца ама риба!Аман от такива спорове! Страна която в съзнанието на мнозина от нашенците доскоро се считаше за "трети свят" КОНСТРУИРА И ПРОИЗВЕЖДА автомобил! Нов, най евтиния и около него се вдига световен шум! В страна със средна годишна заплата 500 долара и основен транспорт скутери, огромни темпове на икономически ръст, население от над 1 милиард( нищожна част от което има автомобил)и протекционистична икономическа политика такъв "боклук" за 1700 "евра" ще се харчи като топъл хляб! В Европа заради краштестовете, въздушните възглавници АБС и еконормите няма да се продава! Тези промени + задължителното обмитяване ще вдигнат цената и почти до тази на Лада или Дачия и ще я направят непродаваема. п.с. ТАТА е голяма сериозна компания и се гласи да купува Ягуар и Ланд Ровър! Така че въпреки "смешната" си цена тази "табуретка" със сигурност е по-добре направена от "китайското джипче". А ако реши комшпания с подобен потенциал може да направи кола отговаряща на европейските( и на всякакви други) стандарти и норми. Сигурно не на нивото на големите имена в бранша( GM, Toyoyta, Ford , VAG) но със сигурност съвременна.

Българин
Не колата е достойна за съжаление, а хората. Купуваме коли и дрехи втора употреба, ядем боклуци, хвърляме сметта през балкона, угарките на земята, купуваме, продаваме, смятаме, че ВИНАГИ другите са виновни, ругаем с и без причина.... Не ви ли прави впечатление, че много хора си залагат жилището, за да си купят мощен и лъскав боклук отново втора употреба? Не ви ли щраква в мозъчетата, че автомобилът е куп ръждясващо желязо? Не мислите ли, че българите вече няма какво да ядем, но сме се накачили по метални зверове със стотици коне? Смеем се на индийците, че искат да карат нещо новичко, пък макар и малко, а не осъзнаваме глупостта на собствената си ГОРДОСТ... втора употреба.

xapnyha
На българина се не му се напрайва. Ако е кола да е поне БМВ, ако е цена да е поне без пари, ако може и да му се додаде. За това сме на тоя хал- разбрицани автомобили, скапан въздух и смог, супер задръствания. А хората си мислят за страните си и си правят политиката. Абе българска работа

lzi
Lzi

aladin
Ako се сетят да направят тази рикша електрическа със 150 км/зарядка, тогава и в градовете ни ще бъде по-чисто

qponeca
abe ei... q se stegnete.. poluvinata ot vas zimat sredna rabotna zaplata i karat kva li ne zapadna izmet na 20 godini i pose6tavat serviza seki mesec... horata predlagat za nikvi pari 4isto nova kola koqto za teq zadrustvaniq i ograni4eni mesta za parkirane e 100 puti po prakti4na ot nqkoi golqm offroad jeep koito har4i puti pove4e... da si zeme6 malka kola za v grada ozna4ava da misli6 prakti4no

шкода маниак
;) е''и и автомобила с извинение.по-голяма тъпня НЕ Е ИЗЛИЗАЛА , НЯМА ,И НЯМА ДА ИМА.При краш тестовете сигурно ще е по-зле и от едно джипче китайско производство май в него според ADAC не ще оцелее нищо освен микроб и при сблъсък с кокошка :)

Stoil
Да живее новото Тико, ама Тикото харчеше 4 на сто и беше 800 кубика! Между другото Тикото не се продаваше в Европейкия съюз щото било в графа вътреешнозаводски транспорт и не издържаше тестовете за безопасност. След това се появи недоразумението Матиз, на което включваш климатика и то спира! Така че това чудо най-вероятно няма да го видим у нас.

STEFAN_944
:( :) ;) :( :-D >:-) :'( 0:-) :-* B-) :'( :-| :o :o :p abe kolata q biva ama e skapa

MU
Много харчи и на всичкото отгоре купето е от пластмаса и лепило. Вдига 98 км/ч, но мисля че някой бакшиши ще я връткат на метан :-D

tattooator13
6e si q tatuiram na ramoto, vlubih se :(

Baro
taq kola za parite si e extra!neka da ne vdiga pove4e ot 100..vse pak e za grada..6te go parkiram bez nikakvi problemi+tova e s 4etiri vrati..

Тони
Тая кола ще иска ли някой да я застрахова? ами ако някой я натресе дали няма да се смачка като мека тоалетна хартия?

jack01
B-) hahahahahahahahahaha kola li e tova

KAMELIA
:o ИСКАМ Я ТАЗИ КОЛА.НЕКА НЯКОЙ ДА МИ Я ПОДАРИ!

Mick
По добре това, отколкото червен Голф тройка Же Те И или издухана Астра Екотек на "120000 км" от Италия.

Bisari
Nikade ne pi6e kolko e maksimalniq speed na taq golf koli4ka,no edvali 6te e pove4e ot 120????

emcho
hora za nas bulgarite tazi kola e idealna osobenno za tezi koito skoro vzemat knijka i nqmat pari za ne6to svqsno kokloto i da e zle vse pak tazi kola e nova i e trista puti po dobra ot vseki sre6tnat golf

S7EVIN
ше купя 5-6 и 6е ги направя на картинг да се радват децата :)

S7EVIN
Какви 5л/100км?! за тая въшка, даи ми я и ше и взема акъла!

Baro
nqma smisil za oplakvanaiq ot taq kola tiy kato cenata si kazva dumata vse pak...pyk 5 litra razhod se pak ne mng..mislq 4e kolata za cenata si e dobre :) ako se poqvi i v bg moje i da se prodava dobre ;)

martinme4o
kakvo se mristite horata vi predlagat nesto novo i bez pari no nie sme sviknali da karame tarataykite na drugite i ni e dobre tazi kola e samo az nas zastoto s tiya zaplati nikoga nyma da karame nesto novo dano da se prodava i BG

Врачанецо
Те т`ва си го сакам за лозе!!!!

ihu
ако смъкнат разхода ще се харчи като топъл хляб

Гацо Бацов
ок смотано е ..... но ние в България и това не произвеждаме. Ние сме явно най некъдърните в автомобилния отрасъл.... и не самов него.

Тони
И 5 литра на 100 километра.......3800 лв..........ааааааааллллллллллииииииииии :o

Bonev
E towa shte e trabanta na 21 wek :)

Rumen
Ei tova go priznah nqma po gnusno podobie na kola

tenev
bahti i smeshnia "avtomobil" po dobre pesha!

rimen
е в европейския съюз явно няма да го има

mariana
;) >:-) B-) :)

comments powered by Disqus