Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тайсен: Фетел ще печели още титли

22.11.2010 15:31
Туит
Тайсен: Фетел ще печели още титли

Спортният директор на BMW Марио Тайсен е категоричен, че това е само първата от много титли, които Себастиан Фетел ще спечели през следващите петнайсет години.

Именно Тайсен даде път на Фетел във Формула 1, след като BMW Sauber подписа с него през 2006 г. като тестови пилот. Година по-късно, след тежката катастрофа на Кубица в Канада, младият германец получи шанс да участва в дебютната си Гран при на САЩ и не само че го направи, а и спечели първата си точка.

BMW нямаше как да използва Фетел като титуляр през следващия сезон, ето защо той бе преотстъпен на Red Bull и Toro Rosso, като с базираният във Фаенца отбор той спечели първата си победа в Гран при на Италия. След напускането на Дейвид Култард той зае титулярното място във водещия тим на австрийците и още в третия си пълен сезон се пребори за титлата със съотборника си Марк Уебър и тримата световни шампиони в лицето на Алонсо, Бътън и Хамилтън.

„Той свърши по прекрасен начин работата си, особено в последните четири състезания, когато напрежение се покачваше постоянно“, коментира Тайсен представянето на своя бивш пилот през този сезон пред Autosport. „Когато нещата не му се получаваха, той не губеше самообладание. От четиримата или по-скоро петимата претенденти за титлата само най-младият не допусна нито една грешка (във финалната част на сезона). Това определено е много добро постижение.“

„Той е топ пилот, един от водещите състезатели във Формула 1, а е само на 23 години. Ако всичко върви по план за него, той ще прекара поне още 15 години във Формула 1 и ще може да спечели още немалко титли, при положение че разполага със силен автомобил.“

Същевременно Тайсен коментира, че BMW не планира отново програма във Формула 1, въпреки сериозните промени, които предстоят в спорта през 2013 г.

„Решението на нашия борд е напълно ясно и то е, че ще се фокусираме върху състезанията със серийни автомобили и че ще подготвим една силна програма в тази област. Участието ни в DTM е част от нея, както и някои бъдещи планове за шампионати отвъд Океана. Фокусирани сме изцяло върху това.“

Коментари
comments powered by Disqus