Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тайсен: Формула 1 печели от разместванията на върха

22.04.2009 15:07
Туит
Тайсен: Формула 1 печели от разместванията на върха

Въпреки че драстичните промени в правилника за този сезон оказаха негативен ефект върху представянето на BMW Sauber, тим-шефът Марио Тайсен вярва, че преразпределението на силите във Формула 1 носи повече плюсове за спорта отколкото негативи.

Миналия уикенд в Китай босът на Renault Флавио Бриаторе заяви, че статутът на Формула 1 е под въпрос поради факта, че независимите тимове побеждават производителите. Тайсен не е съгласен с това становище на италианеца, но напълно го подкрепя по посока недоволството от решението на ФИА да легализира двойните дифузори.

„Добре е да има размествания в челото на стартовата решетка, дори и ние да не можем да се възползваме от тях“, обяснява спортният директор на BMW. „Но той (Бриаторе) е напълно прав, че ще са нужни много средства и време, за да могат отборите да преработят своите автомобили. Това не е от полза за спорта. Спортът е интересен и вълнуващ единствено ако отделните участници играят по едни и същи правила. Трябва да се справим с това възможно най-скоро.“

„Има няколко фактора, които не присъстваха във Формула 1 през миналите няколко сезона“, обяснява Тайсен причините за слабото представяне на неговия тим в Китай. „Ако погледнете резултатите, ще видите, че разликата между първия и последния е 1,5 секунди (на обиколка). Преди е достигала пет, дори седем секунди. Ето защо най-малката грешка в настройките или пилотски пропуск може да те остави в дъното на таблицата. Това се случи с нашия тим в Китай, както и с някои други отбори. За феновете това е добре, но не и за нас.“

Според Тайсен дизайнът на F1.09, който разчита на стандартен дифузор, не е единствената причина за лошото представяне на BMW Sauber в Китай. „Не е само дифузора. И при другите отбори има големи спадове и възходи, което е сравнително нормално явление при толкова големи промени в техническия правилник. Всеки тим прави някакви подобрения по своя автомобил за отделните състезания, така че няма как да разполагаме с ясна картина за разпределението на силите на този етап.“

“За старта в Барселона ще имаме нов пакет, но за Бахрейн не предвиждаме сериозни промени. Работим главно върху аеродинамиката, но не съм наясно дали ще сме готови с новия дифузор и какво точно ще включва целия пакет. Със сигурност и тогава няма да можем да разкрием пълния си потенциал. Развойната дейност по двойния дифузор започна едва сега, така че промените тепърва предстоят.“

Коментари
comments powered by Disqus