Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тайсен: Идеята за условните заявки беше на Мозли

05.06.2009 09:15
Туит
Тайсен: Идеята за условните заявки беше на Мозли

Oтборите от Формула 1 предпочитат да се споразумеят с ФИА, отколкото да организират нови серии, каквото предложение получиха от Макс Мозли, категоричен е спортният директор на BMW.

Деветте представителя на FOTA (без временно отстранения от асоциацията Williams) все още очакват отговор от страна на ФИА по отношение условията, записани в техните заявки за сезон 2009. Две са ключовите изисквания на отборите: на първо място новото споразумение „Конкорд” да бъде подписано преди 12 юни и на второ - ФИА да изостави плановете си за въвеждането на лимитирания бюджет и правилникът за сезон 2010 да бъде базиран на настоящия с някои допълнителни корекции.

FOTA все още не е получила официален отговор от ФИА относно исканията си, но в интервю за Motorsport Aktuell тази седмица Мозли категорично заяви, че отборите са свободни да организират свой собствен шампионат, ако не са доволни от новия правилник.

Марио Тайсен все пак е на мнение, че евентуалното споразумение между двете преговарящи страни е много по-добър вариант, отколкото очертаващото се разцепление. „Решени сме да намерим компромис заедно с ФИА и да продължим смело напред”, коментира спортният директор на BMW преди старта на турската Гран при този уикенд. „На този етап мога да кажа само това.”

FOTA не планира нови срещи в Истанбул, обяснява Тайсен, но при положение, че ФИА излезе с официално становище, не е изключено деветте тима да се съберат отново. „Готови сме да седнем веднага на масата за преговори”, допълва тим-шефът на BMW.

Въпреки че през последните няколко седмици преобладаваха оптимистичните коментари, Тайсен е предпазлив относно прогнозите. „След срещата в Монако казах, че ситуацията е доста сложна, критична и сме далеч от крайното решение. Днес сме на същото положение.”

Друг интересен факт, който Тайсен сподели в Турция, се отнася до условните заявки, които деветте тима подадоха в края на миналата седмица. „Когато се срещнахме с Макс (Мозли) в Монако, той ни подхвърли идеята да поставим условия в заявките си”, завършва тим-шефът на BMW Sauber.

Междувременно стана ясно, че подобно на Williams Force India също не се е съобразил с позицията на FOTA и е депозирал своите документи за участие в шампионата през 2010 г. Това поставя под въпрос единството на асоциацията, която бе формирана през лятото на миналата година, за да гарантира интересите на десетте тима на стартовата решетка.

Коментари
comments powered by Disqus