Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тайсен: Очаквахме повече изпреварвания от новия правилник

30.06.2009 10:21
Туит
Тайсен: Очаквахме повече изпреварвания от новия правилник

Отборите във Формула 1 трябва да направят още промени, за да оптимизират изпреварванията, категоричен е спортният директор на BMW д-р Марио Тайсен.

През този сезон влязоха в сила новите правила по аеродинамиката, върху които работната група по изпреварванията се труди близо две години. Резултатите на този етап обаче са твърде незадоволителни, коментира д-р Марио Тайсен.

„Що се отнася до мерките за ограничаване на разходите, прогресът, който отбелязахме, отговори напълно на очакванията“, обяснява Тайсен пред официалния сайт на BMW. „Ограниченията по аеродинамиката, които бяха въведени обаче, не са толкова стриктни, колкото ни се искаше. Мисля, че можем да направим още в тази посока. Очакваше се новият правилник да провокира много повече изпреварвания.“

Тайсен допълва, че новите правила все пак имат един огромен плюс – неутрализирали са разликите между челото и дъното на колоната.

„Това е много интересно както за зрителите, така и за нас, на моменти даже е прекалено вълнуващо. Сами виждате, че всеки отбор използва два нови комплекта меки гуми в първата фаза от квалификациите, за да стигне до втората. Не сме очаквали подобен сценарий, защото такава конкуренция не е имало през последните десетина години.“

Коментари
comments powered by Disqus