Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тайсен: Продължаваме да работим по F1.09

24.07.2009 13:28
Туит
Тайсен: Продължаваме да работим по F1.09

Спортният директор на BMW вярва, че неговият тим е открил какви са проблемите с F1.09 и че в близко бъдеще те ще бъдат отстранени.

Тайсен признава, че инженерите на BMW Sauber ще имат нужда от технологично време, за да подготвят новия аеродинамичен пакет, но е категоричен, че за Гран при на Сингапур Кубица и Хайдфлед ще разполагат с конкурентен автомобил.

„Смятаме, че знаем какви са проблемите, но са нужни някои нови компоненти, които няма как да бъдат готови веднага“, обяснява Тайсен. „Първата стъпка ще направим във Валенсия, но следващата и най-важната е в Сингапур. Това, което сме подготвили за тук, е междинна стъпка, която също е част от програмата.“

Развойната дейност по F1.09 ще продължи до края на сезона, въпреки спекулациите че отборът ще пренасочи ресурсите си изцяло към автомобила за 2010 г.

„Сегашните промени ще са от значение през 2010 г.“, обяснява Тайсен. „Ситуацията е много по-различна спрямо миналогодишната. През следващия сезон монококът ще бъде по-дълъг, но принципно няма да има съществени разлики."

"Ще продължим да работим по F1.09 по три причини. Първата е, че техническият правилник не се променя, така че това, което научим сега, можем да го приложим в бъдеще. Втората – тестовете по време на сезона са забранени и единственият начин да изпробваме нещо ново е да го направим по време на уикенда. И третата причина – трябва да разберем къде сме спрямо останалите и как да наваксаме изоставането си. В противен случай няма как да сме уверени при подготовката на новия автомобил.“

Тайсен се надява, че минималните промени по F1.09 за унгарската Гран при, както и очакваните високи температури, ще помогнат на отбора да се бори за точки през този уикенд. „Надявам се, че ще бъдем по-силни от преди“, обяснява спортният директор на BMW. „Имахме проблеми с това да накараме гумите да работят добре при всякакви условия, но си мисля, че сега ще е различно, което ще ни бъде от полза.“

Коментари
comments powered by Disqus