Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тайсен: Щяхме да спечелим

29.03.2009 12:48 1
1
2571841451
Туит
Тайсен: Щяхме да спечелим

Тим шефът на BMW Sauber е на мнение, че катастрофата между Фетел и Кубица е коствала победата на поляка.

Кубица поддържаше отлично темпо с по-твърдите гуми на Bridgestone и три обиколки преди финала атакува Фетел в спор за второто място. Пилотът на Red Bull нямаше шанс да удържи натиска на поляка, тъй като ресурсът на меките сликове, с които бе оборудван неговият автомобил, вече бе изчерпан. Въпреки това Фетел парира атаката на своя конкурент, двамата се удариха и впоследствие отпаднаха от състезанието.

„Себастиан спря много рано за завоя и си помислих: „Вече всичко е ясно, познавам го добре, той не прави подобни глупави постъпки”, обяснява Тайсен за своя бивш състезател. "Но точно в този момент двамата се удариха. Естествено, разочарованието за двамата пилоти е огромно.”

„Бяхме уверени, че Кубица ще спечели състезанието, тъй като се държеше много по-добре с твърдия комплект гуми. Беше близо с две секунди по-бърз на обиколка, вярвам, че можеше да се бори за победата. Себастиан пък се лиши от възможността да се качи на подиума. И двата отбора загубиха ценни точки.”

Фетел бе наказан от ФИА с глоба от 50 000 долара и десет места назад на стартовата решетка за следващата Гран при в Малайзия, но не заради удара с Кубица, а за това, че не е изпълнил нареждането на рейс контрола да паркира повредения автомобил встрани от трасето. Германецът остана близо обиколка на пистата, въпреки че очакването на предното му ляво колело бе напълно разбито.

Коментари

caruzu
Защо само Фетел вярно, че беше малко по назад но пък беше от вътрешната страна и грозния поляк просто го затвори без да му остави и грам място.

comments powered by Disqus