Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Tazzari Zero: Нула емисии

06.02.2009 09:04 1
1
2571839296
Туит

Tazzari Group има намерение да пусне своя електромобил на пазара още през 2009 година. Компанията, чиято централа се намира в Имола, вече работи върху изграждането на собствена търговска мрежа.

Автомобилът с размери 2,89 х 1,55 х 1,40 метра има на задния си мост асинхронен електромотор с мощност 15 кВт. Максималната му тяга от 150 Нм позволява ускорение до 50 км/ч за по-малко от пет секунди. Конвенционалните литиево-йонни батерии могат да бъдат заредени от битовата електрическа мрежа за девет часа. При наличие на трифазен ток обаче необходимото време спада на един час.

Тежащият 542 килограма Tazzari Zero има пробег от 140 километра, а върховата му скорост е 90 км/ч. Допустимият товар е само 195 кг, ограничени на 160 литра са и възможностите за превозване на багаж. Скелетът на каросерията е от алуминий, а спирачките са дискови.

Цената на електромобила все още не е обявeна, целта на производителя обаче е да се вмести в рамките на 20 000 евро.

Коментари

Вини
И това ще бъде същата кошница като G-Wiz. Караш 50 километра, после висиш пред контакта и го чакаш да се зареди. Не можеш да пуснеш радиото защото ще падне батерията, не можеш да пуснеш фаровете защото ще падне батерията, не можеш да натиснеш спирачките защото ще падне батерията, не можеш и да го понастъпиш защото на десетия километър ще падне батерията. Тази plug-in технология няма бъдеще, главно защото си зависим от електрическата мрежа, чийто ток неизбежно идва от промишлени замърсители (електроцентрали), също така защото с подобен товарен капацитет колата е неприложима в съвременното ежедневие на болшинството хора, но най-големият проблем е, че се губи видът независимост, която ти дава съвременният автомобил. С това трябва да се съобразяваш всеки божи път, колко километри трябва да изминеш и ако изникне нещо непредвидено, напрактика оставаш без опции за транспорт. Това е чудото на автомобила, зареждаш и караш, ако изникне нещо странично винаги ще ти е останало гориво поне да стигнеш до бензиностанцията. Истината е в горивните клетки, а бъдещето вече го карат в Калифорния и то се казва Honda FCX Clarity!

comments powered by Disqus