Мега Cayenne е толкова силен, колкото един Aventador
Тунерът Techart подари на Porsche Cayenne още мощност, по-динамичен потенциал и по-внушителна каросерия. Така преобразен със 700 к.с., Techart Magnum дебютира на автомобилното изложение в Есен 2015.
700 к.с. се побират в каляската на двутонния SUV: Звучи като клетка на автомобилен състезател. Което за някои е противно на очакванията, за други това просто е страхотно – когато мощен кросоувър катапултира толкова бързо, колкото спортен автомобил. Не е лесно, но не и брутално.
Три нива на мощност за Techart Magnum
Тунерът Techart отново е заложил именно на такъв SUV в програмата си. Специалистите от Porsche създадоха своя Magnum, след като актуализираха модела Porsche Cayenne. Всеки, който по-често е разлиствал каталога на тунера, за него новият не е съвсем нов. Преди време Techart конструира три едноименни варианта въз основа на първия Porsche Cayenne Typ 9PA, с фейслифтирано второ поколение (Typ 92A). Досега иноваторът е зарадвал мъжката половина с над 1200 автомобила Cayenne Magnum, дотатъчно основание да продължи в тази посока.
Тунерът разработи за новия Techart Magnum три нива на мощност. В Porsche Cayenne S Diesel той повиши мощността от 385 на 420 к.с., при Cayenne Turbo от 520 до 600 коня, а при Lamborghini-Aventador кончетата са вече невероятните 700.
Увеличението на мощността на 4,8-литровия V8 Biturbo Techart не е постигнал само чрез допълнителен контролер, а и с нови части на двигателя. Така тунерът заменя турбото с мощен компресор и инсталира нов изпускателен колектор. Другите модификации включват оптимизирани маслени и водни тръбопроводи, както и спортни филтри с намалено съпротивление, подобряващо всмукването.
Techart Cayenne вдига 100 само за 4,1 секунди
Със своите 700 к.с. и 920 Нм въртящ момент Porsche Cayenne на Techart вдига разрешената скорост на междуградските пътища за 4.1 секунди. Само за сравнение: серийното турбо вдига 100 за 4.5 секунди и достига максимална скорост от 279 км/ч. Според Techart Magnum развива допълнителните 16 км/ч по-бързо, само ако не е срещу вятъра.
Специалистите дооформят пищната каросерия на Cayenne с уширения на калниците. SUV е с обновена фронтална част, нова престилка с по-големи въздухозаборници, по-голяма радиаторна решетка, променените въздуховоди и дневни светлини. В карбоновия капак на двигателя Techart е оформил два въздуховода. Погледа преминава през новите страничните прагове към задната част. Там кросоувърът е оборудван с пищни странични въздушни отвори и нов дифузьор.
Новата предна престилка се откроява в нов стайлинг, която Techart е издигнал нагоре в средата. Тъй като двойно винаги е по-добре, тунерът е поставил спойлери върху капака на багажника и на покрива. Неръждаемите вътрешните тръби на изпускателната система Techart е поставил в карбонов корпус.
Интериорът също е тунингован
За окачването Techart предлага опция на свой пружинен модул. Това не само че ще гарантира по-спортното окачване, но и автоматично смъкване на SUV след паркиране, който е стъпил на 22-цолови колела, които придават още по-внушителен външен вид.
Techart е украсил интериора с кожа, повърхности от въглеродни влакна (например на централната конзола), спортен волан, спортни педали и нов циферблат за инструментариума.