Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Techart Porsche GT-Street: Следващото ниво

09.07.2007 15:07
Туит

През 2001 със своя GT-Street Techart създаде един невероятно бърз спортист на базата на Porsche Turbo от поколението 996. В наши дни тунинг специалистът от Леонберг достига следващото стъпало – GT-Street с база 997 Turbo и 630к.с.

Преустройството на този автомобил със сигурност е струвало на Techart значителна сума. Техните усилия и този път са били съсредоточени основно върху увеличаване мощността на двигателя: 3,6-литровият боксер със двойно турбо е повишил възможностите си от 480 на 630 к. с. при 6800 об./мин. Паралелно с това въртящият момент също е получил допълнителни 200 Нм и сега предоставя 820 Нм при 4500 об./мин. Съответна на тези показатели е и цената на „звяра” – Techart са готови да се разделят със своето творение за не по-малко 245 000 евро.

Промените по двигателя са широкообхватни

Двигателят се е сдобил с два нови Spezial-VTG турбокомпресора, нов спортен въздушен филтър, всмукателен колектор, междинен охладител на сгъстения въздух, както и изпускателна уредба от благородни сплави с високопроизводителни катализатори за тежки натоварвания. Освен това Techart са приспособили скоростната кутия и блока за управление на двигателя към увеличената мощност.

С такова „снаряжение” GT-Street е готов на подвизи, на които би завидял не един претендент с благородно потекло: 3,2 секунди от 0 до 100 км/ч; 10,9 секунди от 0 до 200 км/ч; 345 км/ч максимална скорост.

Каросерията живее с една мисъл – да подсигури достатъчно въздух

Techart не са забравили да се погрижат и за каросерията. Предната престилка е снабдена с подвижен спойлер от карбонови влакна, който генерира повече притискателна сила върху предната ос и доставя на радиатора и предните спирачки по-силен приток на охлаждащ въздух. В допълнение инженерите от Techart са разширили калниците и са добавили по-големи въздухопроводи.

Новооформената задна престилка, в която е инсталиран дифузьор от карбонови съединения, подчертава четирите накрайника на изпускателната система. За оптимизираното действие на подвижното задно крило се грижи допълнителният спойлер върху покрива на автомобила.

Срещу доплащане се предлага по-мощна спирачна система

Зад 20-цоловите колела, от които Techart предлага широк асортимент, по желание може да бъде вградена особено устойчива спирачна система с шестбутални алуминиви апарати и 390-милиметрови дискове на предната ос, както и четирибутални апарати с 365-милиметрови дискове на задната.

В списъка с допълнително оборудване се откроява също и спортно окачване от Techart, което използва за основа електронно регулируемата система на амортисьорите от модела 911 Тurbo. При тази система е възможно не само индивидуалното спускане на каросерията с до 25 милиметра, но и избор между режимите „normal” и “sport” от самия кокпит.

Коментари
comments powered by Disqus