Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Теленор подкрепя футболния турнир Kamenitza Фен Купа

10.03.2015 14:35
Туит
Теленор подкрепя футболния турнир Kamenitza Фен Купа

Тази година квалификациите ще се проведат в 28 населени места, а регионалните полуфинали – в общо 12 града в страната

Теленор ще подкрепи тринадесетото издание на най-големия футболен турнир за непрофесионалисти в страната Kamenitza Фен Купа. Ежегодната спортна инициатива привлича хиляди почитатели на футбола, които имат възможност да се състезават за титлата Национален шампион на България, да практикуват любимия си спорт и да спечелят редица награди.

Тазгодишното издание на турнира бе открито днес на пресконференция в зала „Арена Армеец“ в София. Сред официалните гости на събитието бяха легендите на българския футбол Трифон Иванов и Димитър Пенев, както и представители на „Каменица“ АД и Теленор България.

„За нас е чест отново да сме сред партньорите на „Kamenitza Фен Купа“ – един турнир, който повече от десетилетие обединява феновете на футбола в България. През годините той се утвърди като популярно събитие, което дава възможност на любителите на спорта да изживеят приятни емоции и да се насладят на футболната игра. Ние в „Теленор“ винаги сме подкрепяли каузи, подпомагащи развитието на обществото. Вярваме, че подобни инициативи носят не само силен емоционален заряд, но и спомагат за възпитанието на качества като спортна култура, отговорност и състезателен дух“, коментира Ясен Гуев, главен директор „Корпоративна политика“ на Теленор.

Турнирът Kamenitza Фен Купа ще стартира в края на април. Тази година квалификациите ще се проведат в 28 населени места, а регионалните полуфинали – в общо 12 града в страната: София, Стара Загора, Бургас, Варна, Русе, Шумен, Кюстендил, Димитровград, Горна Оряховица, Габрово, Пловдив, Монтана. Националните финали ще се състоят на 29 - 30 август във Велико Търново. Тогава ще бъде определен и шампионът в тазгодишното издание на турнира.
 
Като партньор на Kamenitza Фен Купа, Теленор ще осигури специални награди за гостите и участниците в събитието. По време на турнира, компанията ще организира поредица от промоционални активности и тематични игри, в рамките на които ще раздаде 12 смартфона Telenor Smart Plus и множество по-малки награди.
Теленор подкрепя футболния турнир Kamenitza Фен Купа за четвърта поредна година. През 2014 г. в него се включиха над 18 000 души, а повече от 40 000 фена наблюдаваха мачовете от трибуните на стадионите в цялата страна. Инициативата осигурява на участниците професионални 
условия за игра, висококачествена екипировка и акредитирани съдии. Освен това, почитателите на футбола имат възможност да играят на стадионите на любимите си местни отбори, както и да се запознаят лично с някои от най-известните български футболисти.


Теленор е водеща телекомуникационна компания с 3,9 милиона активни потребители в България. Към края на 2014 г., услугите на компанията са достъпни за 99,98% от населението и на 99,50% от територията на страната, а UMTS мрежата на Теленор покрива 98,66% от населението на страната. До 4 ноември 2014 г. компанията работи на българския пазар под марката GLOBUL, а от 1 август 2013 г. е част от международната Теленор Груп, която оперира в 13 държави в Европа и Азия, и има над 186 милиона абонати.

Коментари
comments powered by Disqus