Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Tesla Model S: Покачване на напрежението

27.03.2009 14:52 18
18
2571841228
Туит
Tesla Model S: Покачване на напрежението

Вчера се състоя световната премиера на новото попълнение в продуктовата палитра на американската компания Tesla, която е пионер сред серийните суперспортни модели с електрическо задвижване. Новият автомобил е с каросерия тип седан и според производителя представлява спортно-елегантен семеен модел.

Въпреки че с визията си Tesla Model S се причислява към седаните, от компанията заявяват, че във вътрешността му могат да намерят място петима възрастни и две деца. Товарната вместимост на автомобила е дори по-добра в сравнение с "нормалните" комбита. Поради характера на задвижващата система, багаж може да бъде превозван и под предния капак.

Електрическото задвижване и вградените в пода мощни батерии гарантират свободен пробег до 480 километра без необходимост от презареждане. От Tesla са предвидили три варианта на батериите, с капацитет за съответно 256, 368 и 480 километрови автономни пътувания. Model S е в състояние да се ускори от 0 до 60 мили в час (96 км/ч) за по-малко от 5 секунди и да развие максимална скорост на движение от 130 мили в час (208 км/ч).

Tesla ще стартира официално производството на Model S през 2011 година, като сериозни надежди се възлагат на получаването на федерална помощ в размер на 350 милиона щатски долара, с които да бъде изграден производствен комплекс в Калифорния.

Базовата цена на Model S се очаква да бъде малко под 50 000 щатски долара.

Коментари

към ееее
Това си е мое мнение, че био горивата са бъдещето ако си чел мартенския брой има статия за това. В сайта също има друга статия. Кажи предимствата на електродвигателите, колко инвестици трябва да направят автомобилните компании за да пренастроят производството си? Струва ли си да купуваш по-скъп автомобил макар и ел. като не знаеш издръжливостта му. Докато при био горивата не се налага драстично променяне на производството следователно се дават по-малко пари. Издръжливостта е налична както и ноу хауто. Кажи си аргументите в защита на тролейте, а не се възмущавай само

еееее
Тостери, печки, хладилници други тем подобни..бъдещето е в тези автомобили ресурсите се изчерпват и се въвеждат радикално нови технологии и независимо да ли ни харесва или не те навлизат малко по малко първо хибриди и накрая изцяло електрически.

биото
SHOGY 1 во прочети статията в АМС за био-горивата. Запознай се с фактите, предимствата и недостатъците на електромобилите и био-горивата и тогава коментирай кой бил неграмотник и кой е невеж.

shogy
Абе пичове ТОВА е бъдещето!Разберете го и го приемете!До 10-15 години всички ще караме такива автомобили!Петрола не е вечен!Трябва малко и за околната среда да се помисли!Даже не малко ами много!Освен това тези автомобили така вървят че се е* майката!Какъвто и да е двигател с вътрешно горене няма никакъв шанс пред елктрически двикател със същите коне!Само пълен неграмотник и невеж човек ще каже че в това няма бъдеще!

bio горивата
Най-голямото им предимство, е че автомобилните компании няма да започват от 0-лата да развиват различни видове двигатели. Просто защото сегашните могат да се приспособят да работят с био горива.

bio горивата
БИОдизелът и етанолът са най-логичните заместители на горивата.Въпросът е следният, че трябва страшно големи запаси храна да се направи на горива докато в африка хората няма какво да ядат. Геномодифицираната пшеница,царевица и.т.н се отглежда лесно даже не се пръска с препарати защото бръмбарите не ги лазят :-D . Но лошото, е че геномодифицираните растения лесно излизат от контрол и могат да попаднат във продуктите за ползване от хора. Именно за това ЕС спря да развива генно модифицирани растения. Поради просттата причина, че човек ядели примерно от генно модифицираната храна не се знае къде ще го удари и какви болести ще причини. ЗАтова Ес се спира на варянта за производство на обикновенни раст.продукти, но има и друг проблем. Цените на храните ще се вдигнат, а бедните страни съвсем ще закършат за прехраната.

към вини
Бъдещето нее във водорода поради 2 причини. Първата е, много простта (ако си учил физика) за производството на водород се отделя повече енергия отколкото самият водород съдържа. Другата причина е ако се отркрие евтин и нетолкова енергоемак начин на добиване как ще печелят енергийните компании. Докато в ел.колите тяхното няма да се губи. Прочетете в амс за батерията която се зарежда за броенни секунди. Имам и един въпрос Печката дизел или бензин имаш предвит.

Вини
Всичките тия хибриди и електромобили са само прах в очите на природозащитниците. Хибридите са само скъпа реклама, реално едно Polo чист дизел харчи и отделя по-малко от Toyota Prius, а електромобилите нямат бъдеще, защото убиват целта на конвенционалните автомобили, а именно: свободата на придвижването. 480 километра (измерени в лабораторни условия) все още не може да се сравнява с пробега на средностатистическият хечбек, от всичките батерии страдат пространството и функционалността, а и добавят известно количество допълнително тегло. От друга страна електродвигателите имат една единствена движеща се част, което в отношение "надежност" си е плюс пред съвременните ДВГ. Замислете се как се пътува с такова нещо на дълъг път, до Солун примерно. Спирате и чакате да се зареди поне част от батериите, на 220-230 волта ще Ви коства поне 4 часа от времето. За сравнение Ви трябват 3-4 минути за да напълните резервоара с бензин или дизел. Електроцентралите в световен мащаб представляват 80% от промишлените замърсители. В крайна сметка, какъв е смисълът от нещо, което в 50% от ситуациите в ежедневието е реално неприложимо или не е по-екологично от един нормален автомобил. Докато компаниите не развият масово технологията на горивните клетки, електромобилите нямат бъдеще. В САЩ вече се движи една такава машинка, произвеждана масово и не по-скъпа от нормален седан, зарежда се за 3-4 минути с 4.5 килограма течен водород (който струва колкото бензина там) и си върви на ток за 550 километра извънградско и 490 километра градско шофиране. Не ползва ток от контакта, нито батерии, а опасността от взрив на бутилката е нулева, защото водорода не реагира с въздуха при нормална температура, а като бонус е и най-разпространеният елемент във вселената, напрактика неизчерпаем.

Boxter_S
Ето това е дискусия!!!!

абсорбаторът
Има три вида печки газови,електрически и на въглища. Манджата зготвена на въглища става най-добра, след това тази на газ и най накрая електрическата. Същото е и с колите.

miksera
Да 100 години човечеството развива ДВГ, а сега изведнъж променяме рязко посоката 1 вите модели няма да са надежни, но в бъдеще ще се развие и ел. двигателите и ел.батериите.

печката тип духалка
Ами гаранционото обслужване? Или подходяща инфраструктура като центрове за зареждане и резервни части. Ако се развали кой ще я оправя ел техник ли? Да не говорим, че никой нее правил преди такива автомобили серийно. И не се знае отделните компоненти колко са издръжливи и колко ще издържат. Много е трудно от производство на двигатели с вътрешно горене да се прехвърли производството на електрически без никакъв опит досега. Друго важно оточнение, че на тесла роадстар, примерно бях чел не помня точно но около 40-60 хиляди километра трябва да се сменят всички батерии или повече от 12 000 евро.

телевизорът
Колата е много по-евтина от Мазерати и Ягуар, дори и от малките Порше-та. Имайте предвид и това. А иначе по отношение на пробега, 480 км е едно от най-добрите постижения при електрическите досега. Общо взето в България би стигнало за почти всяко пътуване... По въпроса за ТЕЦ-овете: нали сега точно това се мъчим - да получаваме по-голям % от тока от възобновяеми източници... Единствено смислено ми се вижда разсъждението за гаража...

българската версия
ние произвеждаме електрокари може да пуснем и градска кола, базирана на тази.ще кръстим СЕП или ТБК. СЕП-самоходна ел. печка.ТБК-тролей без кабел

хладилника
поправка теслата вдига 208км, а онези другите близо 300.

прахосмукачка
1-во това няма по-висока максимална скорост (208 км/ч) от мазарати и ягуар. 2 -ро като тръгнеш на път къде ще го зареждаш? 3 то резервни части откъде ще купуваш? 4-то найстина ли е по-екологично от другите автомобили, токът откъде идва? 4 то ако имаш пари за мазарати порше и т.н. значи можеш и да го заредиш. Те не бръмчат като тролей. В мола можеш да се возиш на ескалаторите със същия успех

Гонзо
Пералнята, не знам за къв тестостерот говориш, ма това ускорява за 5 сек. и е с по-висока максимална скорост от Jaguar XKR-S и Maserati Gran Turismo S (не ми се рови да сравнявам с други модели). Колкото до пробега, при разхода на тези двете (16 - 17л/100км), съмнявам се, че стигат до морето без да заредят.

пералнята
Кой уважаваш себе си мъж би си купил тази кафеварка? :-(|) Тази тенденция колите да става ел. Тостери въобще не ми харесва. Няма никакъв тостесторон да караш този тролей из българските пътища. Още повече ти трябва гараж да го зареждаш или разклонител който да мяташ от балкона за дая заредиш. Ако ти спре тока по средата на пътя за морето кво правим? Плюс това е много ословно да кажем, че няма никакви емисии, се пак токат идва от ТЕЦ-ве.

comments powered by Disqus