Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тестове: Фетел записа най-добро време в Барселона

21.02.2012 18:27
Туит

Себастиан Фетел (Red Bull) бе най-бърз в първия ден от тестовете на „Каталуня”, след като в края на следобедната сесия спря хронометрите на 1:23.265.

Двукратният световен шампион оглави класирането малко преди обяд, когато измести от върха пилота на Force India Нико Хюлкенберг. По време на следобедната сесия повечето тимове работеха върху дълги серии обиколки и не се очакваха промени в таблицата с времената. Фетел обаче вдигна летвата на 1:23.265 и то с твърдия комплект на Pirelli, докато предишното му най-добро време и тези на конкурентите му бяха записани със средния.

Темпото на Фетел бе впечатляващо, но не и изненадващо. За сметка на това обаче Хюлкенберг смая всички, след като прекара по-голяма част от сутрешната сесия в челото на класирането и показа, че резултатите на Force India от „Херес” не са единствено рекламен трик. По време на следобедната обаче и той заложи на дългите серии и не можа да се доближи дори на секунда от най-доброто си постижение за деня. Същото се отнасяше и за Люис Хамилтън (McLaren), който завърши на трета позиция.

Даниел Рикардо (Toro Rosso) бе последният пилот, който падна под границата от 1:24 минути по време на сутрешната сесия, но той записа най-добрия си резултат с меките гуми, а не с медиум опцията като Хамилтън и Хюлкенберг пред него. Зад австралиеца завърши Фернандо Алонсо (Ferrari), който имаше технически проблеми сутринта, но следобед направи серия от 18 обиколки със средно време 1:26.208, а Михаел Шумахер с новия болид на Mercedes завърши шести.

Програмата на седмия Серхио Перес бе прекъсната следобед, когато задната стабилизираща щанга в автомобила на Sauber дефектира. Мексиканецът все пак завъртя 66 обиколки, докато Хейки Ковалайнен трябваше да се ограничи с 31 заради повредата в кормилната щанга, която той получи още в началото на деня. Все пак екипът на Caterham успя да го върне на пистата и той даде девето време и то само с три десети по слабо от това на осмия Бруно Сена (Williams).

Екипът на Lotus също имаше сериозни проблеми днес. Ромен Грожан докладва на своя тим, че второто ново шаси на отбора се държи много странно, което бе и причината той да завърши деня само със седем обиколки. Първото шаси, с което тимът тества на „Херес” обаче, ще пристигне утре на пистата и програмата на базирания в Енстоун тим ще продължи.

HRT не можа да мине краштестовете на ФИА с новия си болид и прецени, че няма да участва в тазседмичната подготовка на отборите. Marussia обаче се включи в тестовете, макар и със стария автомобил. Новакът Шарл Пик бе отговорен за програмата на отбора днес и завъртя цели 121 обиколки, но въпреки това остана в дъното на колоната. 

Коментари
comments powered by Disqus