Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тестове: Грожан бе най-бърз в Барселона

01.03.2012 17:55
Туит

Ромен Грожан върна екипа на Lotus в челото на класирането, въпреки че новият E20 пропусна втората колективна сесия от предсезонната подоготовка. Французинът спря хронометрите на 1:23.252 и изпревари с три десети Дженсън Бътън (McLaren).

Стартът на третия колективен тест от предсезонната подготовка на отборите бе даден тази сутрин. За Lotus обаче това бе на практика втората сесия, тъй като конструктивен дефект с новото шаси попречи на екипа от Енстоун да тества миналата седмица.

Проблеми в гаража на британския тим имаше и днес, след като механиците на Lotus трябваше да сменят един от датчиците на E20, но въпреки това Грожан завърши деня с най-добро време. Любитното в случая бе, че французинът записа рекордния си резултат по време на следобедната сесия с меките гуми, а не сутринта със супермеките, каквато беше тенденцията миналата седмица в Барселона.

На втора позиция завърши пилотът на McLaren Дженсън Бътън, който оглавяваше класирането по време на обедната пауза. Третия Серхио Перес (Sauber) пък записа най-доброто си постижение с експерименталните „медиум“ гуми, които от Pirelli предоставиха на отборите успоредно с конвенционалните.

Марк Уебър остана само на 10 стотни зад Перес, което му отреди четвъртото място. Отбор на Red Bull полагаше големи усилия, за да прикрие задното крило на RB8, което по всяка вероятност означава, че може да очакваме изненади от Ейдриън Нюи и неговия екип за старта в Мелбърн. Петият Нико Розберг (Mercedes) пък бе най-заетият пилот на пистата днес, след като завъртя 128 обиколки.

Жан-Ерик Верн и отборът на Toro Rosso, които останаха шести, прекараха финалния един част в бокса, тренирайки смяна на гуми и въпреки това изпревариха Пол ди Реста (Force India). Осмият Фелипе Маса пък работи главно върху аеродинамиката на автомобила на Ferrari.

За Caterham днес трябваше да кара Хейки Ковалайнен, но финландецът получи хранително натравяне и бе заменен от Виталий Петорв, който завърши девети. В дъното на колоната остана Пастор Малдонадо, който концентрира своята работа върху новото предно крило на Williams.

Само десет обора тестваха днес на „Каталуня“, тъй като новият автомобил на Marussia се препъна при краштестовете на ФИА, а HRT така и не успя да подготви своя болид и работи активно по него с надеждата, че може да се появи на пистата в неделя.

Коментари
comments powered by Disqus