Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тестове: Red Bull е на върха и след втория ден на Каталуня

09.03.2011 17:54
Туит

Себастиан Фетел затвърди отличното представяне на Red Bull от началото на предсезоната подготовка с най-бърза обиколка във втория ден от тестовете на „Каталуня“. Световният шампион стана единственият състезател досега, слязъл под границата от 1:22 минути на испанската писта.

Марк Уебър вчера спря хронометрите на 1:22.544 минути, а днес неговият съотборник подобри този резултат с цели седем десети в серия от пет тура. Логично най-добрият бе реализиран още при първия опит. Фетел записа още няколко постижения в горните 1:21 минути по време на сутрешната сесия, а следобед се фокусира върху дългите стинтове, когато резултатите му гравитираха около 1:28 минути.

Австрийската компания за енергийни напитки зае първите две места на „Каталуня“ днес, тъй като Себастиан Буеми изведе Toro Rosso на втора позиция с квалификационната си симулация следобед. Програмата на швейцареца бе изключително натоварена, защото въпреки принудителното спиране заради повреда и съответния червен флаг, той завъртя цели 120 обиколки и направи повече от десет последователни спирания в бокса в края на деня.

Схемата, по която работеха четвъртите Renault и Виталий Петров, бе сходна с тази на Toro Rosso и Буеми. Руснакът записа своята най-бърза обиколка в серия от четири тура, след което се фокусира върху дългите стинтове. Петров бе и причината следобедната сесия да завърши малко преди официалния й край, тъй като спря на шести завой и предизвика появата на последния червен флаг за деня.

Екипът на McLaren за пореден път имаше технически проблеми с MP4-26 и бе принуден да ограничи програмата на Люис Хамилтън до 57 обиколки. Първо теч на хидравлично масло, а впоследствие две повреди в изпускателната система провалиха планираната симулация на състезание за тима от Уокинг. Все пак по време на следобедната сесия Хамилтън направи един квалификационен опит, който го изпрати на четвъртото място.

Автомобилът на Ferrari днес се появи на пистата с нова изпускателна система и някои промени по аеродинамиката и въпреки това Фелипе Маса остана пети. Причината за това обаче е, че бразилецът така и не направи квалификационна симулация, а същевременно времената му в дългите серии бяха конкурентни на тези на Фетел.

Пол ди Реста за кратко излезе на трета позиция сутринта, въпреки че екипът на Force India имаше проблеми с налягането в горивната система, но в крайна сметка завърши шести, тъй като по време на следобедната сесия работеше главно върху дълги серии. На една десета зад него остана Камуи Кобаяши (Sauber).

И отборът на Mercedes днес тестваше новата си изпускателна система и модифицираната аеродинамика, но Нико Розберг завърши осми. В среднодългите сериите все пак времената на германеца бяха около 1:27 минути, което е сравнимо с това на водещите тимове.

Ярно Трули изведе Lotus на девета позиция, а десети остана Пастор Малдонадо, който за пореден път имаше проблеми с KERS-a на Willliams. Британският тим изтърва почти цялата сутрешна сесия, а впоследствие шампионът в GP2 сериите направи само 29 обиколки и то с деактивирана система. Последен в таблицата с времената се нареди Жером д'Амброзио (Virgin), чиито тим също трябваше да се бори с електрониката на MVR-2.

Коментари
comments powered by Disqus