Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тестват удължената версия на Jaguar XF на Нюрбургринг

30.10.2015 14:57
Туит

Ще получи добавка L в наименованието и ще се фокусира главно върху китайския пазар

Jaguar разработи удължена версия на седана XF. Новият модел ще получи добавка L в наименованието и ще се фокусира главно върху китайския пазар. Премиерата на автомобила най-вероятно ще се състои на автомобилното изложение в Пекин през 2016.

В момента Jaguar вече провежда пътни изпитания на новия модел. Седанът за първи път е издебнат от папараци по време на скоростни тестове на пистата Нюрбургринг. Снимките са публикувани в изданието Motor 1. Дизайнът на автомобила почти повтаря стандартната версия XF. Моделът получава удължени задни врати и по-просторен интериор.

Серийната версия XF бе представена тази пролет на автомобилното изложение в Ню Йорк. Новият автомобил е построен върху модулната платформа IQ, която е в основата и на малкия седан XE. 75% от шасито е изработено от алуминий. Благодарение използването на леки сплави в каросерията XF стана по-лек от своя предшественик с близо 190 кг. Седанът е със 7 мм по-къс и с 3 мм по-нисък от първото поколение Jaguar X, но при това получи по-голямо междуосие (+51 мм), което значително увеличи пространството за пътниците отзад.

Двигателната гама на XF включва мотори от фамилията Ingenium. Базовата версия на автомобила е оборудвана с 2,0-литров двигател с 163 к.с. и 380 Нм въртящ момент. За разлика от предшественика си, базовата версия на XF за европейския пазар не е с автоматична трансмисия, а с механична скоростна кутия. В по-скъпите модификации същият двигател генерира 180 к.с. и 430 Нм и е куплиран с осемстепенна автоматична кутия. Средният разход на гориво на базовата версия според каталожните данни на производителя е 4 литра на 100 километра.

Останалата част от бензиновите версии са оборудвани само с автоматична скоростна кутия. Това е XF с 2,0-литров 240 к.с. (340 Нм) и 3,0-литров (340 к.с. и 450 Нм метра). Същият двигател се предлага и в друг вариант с мощност 380 к.с. и 450 Нм въртящ момент. Топ дизеловият двигател е V6 с работен обем 3,0 литра. Задвижващият агрегат развива 300 к.с. и 700 нютон метра.

Коментари
comments powered by Disqus