Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

The Next Big Thing: Епизод 1

05.05.2010 10:18 2
2
2571873242
Туит

Джъстин Тимбърлейк и Дания Рамирез ще участват в сериала на Audi, промотиращ новия A1. The Next Big Thing включва шест серии, като първата от тях бе публикувана на сайта на инголщатци на 4 май.

 

Режисьор на сериала, заснет в рамките на пет дена с помощта на 40 актори и повече от 100 човека персонал, е шведът Хенрик Сундгрен. Общата дължина на шестте серии е 16 минути, като те ще бъдат публикувани последователно всеки вторник от 4 май до 8 юни.

Фабулата на The Next Big Thing е повече от тривиална. Джон Франк (Джъстин Тимбърлейк) е IT специалист, който трябва да спаси Тони (Дания Рамирез). Естествено, и Audi A1 участва в трилъра, но неговата роля е по-скоро второстепенна.

The Next Big Thing е част от рекламната стратегия на Audi за най-новото попълнение в гамата на компанията. Дата за „премиерата“ на филма „не е избрана случайно, тъй като съвсем скоро Audi ще започне да приема поръчки за модела“, обяснява Петер Шварценбауер, член на борда на директорите в компанията и ръководител маркетинг и продажби.

Коментари

анонимен
Те го правят нон стопъбъл тва с копирането най-често от баварците включително и стремежа автомобилите им да бъдат спортно оприентирани личи си отвсякъде.

анонимен
Nas - Много Интересно. Едновреме БМВ бяха направили подобни сериали с Клайв Оуен. Съжалявам Ауди, пак копирате конкуренцията...

comments powered by Disqus