Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

The Next Big Thing: Епизод 3

18.05.2010 13:58
Туит

Audi публикува третия епизод от серията The Next Big Thing. В нея Джон и Тони първо се целуват, след което си мятат един хубав тупаник (макар и леко комичен), за да застанат впоследствие пред пистолета на Мигел. Развръзката обаче тепърва предстои и тя е в заключения A1.

 

Режисьор на сериала, заснет в рамките на пет дена с помощта на 40 актори и повече от 100 човека персонал, е шведът Хенрик Сундгрен. Общата дължина на шестте серии е 16 минути, като те ще бъдат публикувани последователно всеки вторник от 4 май до 8 юни.

Фабулата на The Next Big Thing е повече от тривиална. Джон Франк (Джъстин Тимбърлейк) е IT специалист, който трябва да спаси Тони (Дания Рамирез). Естествено, и Audi A1 участва в трилъра, но неговата роля е по-скоро второстепенна.

The Next Big Thing е част от рекламната стратегия на Audi за най-новото попълнение в гамата на компанията. Дата за „премиерата“ на филма „не е избрана случайно, тъй като съвсем скоро Audi ще започне да приема поръчки за модела“, обяснява Петер Шварценбауер, член на борда на директорите в компанията и ръководител маркетинг и продажби.

Първата серия може да гледате тук, а втората - тук.

Коментари
comments powered by Disqus