Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

TIKT Corvette ZR1: Tripple X

18.01.2012 15:55
Туит

Corvette ZR1 е достатъчно добре подготвен автомобил, за да се нуждае от каквито и да е било допълнителни намеси. Немската компания TIKT обаче е на друго мнение.

Tripple X, както се нарича творението на TIKT, разполага с внушителните 758 к.с. и 910 Нм, след като немските инженери са направили някои сериозни модификации на 6,2-литровия LS9. Преработени са цилиндровите глави, сменени са разпределителните валове и пружините на клапаните, предавателно число на механичния компресор е променено, а дроселовата клапа и изпускателната система са нови. Екипът на TIKT е модифицирал напълно и охладителната система, която вече прекарва четири пъти повече течност през двигателя и периферията му.

По-добрите динамични характеристики на LS9 налагат и оптимизация на окачването. Задният ресьор е запазен в оригиналния си вид, но шенкелите са сменени, за да се намали клиренсът с 30 мм. Предните амортисьори са нови, като при тях просветът е редуциран с 50 мм. В пакета влизат още олекотените Zerra Ultralight Evo 2 колела.

Корекции има и по цялостния аеродинамичен пакет, като специално предната броня е ревизирана, за да се подобри охлаждането на силовия тракт. Към новите прагове пък е добавено карбоново задно крило.

Коментари
comments powered by Disqus