Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тимовете са все по-близо до връщането на KERS

12.05.2010 14:02
Туит

Вероятността KERS отново да се върне на стартовата решетка догодина е все по-голяма, след като отборите са дали принципното си съгласие.

Миналата седмица в Испания Асоциацията на отборите във Формула 1 дискутира темата за евентуалната отмяна на забраната за използване на KERS през 2011 г. Всички страни са дали съгласието си системата да бъде върната, но при положение, че се изпълнят серия от изисквания по отношение на разходите и потенциала й (мощност, капацитет и т.н.), информира Autosport.

Renault и Ferrari са най-активни по отношение на KERS, което е логично с оглед бъдещето им серийно производство. Williams също инвестира активно в технологията, а няма причини и Mercedes-Benz, която миналата година разполагаше с най-ефективната система, да се присъедини към тази група.

По всяка вероятност отборите ще имат правото сами да избират компанията, с която ще работят. Това означава, че идеята за стандартен доставчик (спрягаше се името на Flybrid) отпада.

Изпълнителният директор на Mercedes GP Ник Фрай коментира пред британското издание, че неговият тим приветства повторното въвеждане на технологията.

„Засега единствено обсъждаме употребата на KERS. Не сме стигнали до окончателно решение, но аз съм от хората, които подкрепят идеята. Няма да се изненадам, ако догодина има няколко автомобила с KERS“, обяснява Фрай.

Тим-шефът на Ferrari Стефано Доменикали също е оптимист. „Надявам се, че ще се случи. Със сигурност ще опитаме“, обяснява италианецът. „Работим по този проект и смятаме, че сме поели в правилната посока. Даваме всичко от себе си, за да сме сигурни, че пакетът е надежден и достатъчно силен, защото не можем да си позволим миналогодишните грешки.“

Коментари
comments powered by Disqus