Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Titan XD: Новото дизелово чудовище на Nissan

14.01.2015 14:35
Туит

Пикапът от много години се е наложил на американския пазар, но все още не се чувства като у дома си

При Nissan името Titan следва програма. Гигантският пикап вече се предлага и с 5-литров дизелов мотор V8 дизел с 310 к.с.

Nissan Titan се е наложил от много години на американския пазар, но все още не се чувства като у дома си. Наистина той никога не би могъл да излезе срещу "Голямата тройка"  Ford, Generald Motors и Chrysler, ролята на успешния покорител на Далечния изток играе може би Toyota с Tundra. Сега липсата на интерес от страна на американските купувачи би могла да се поправи, защото с Titan Nissan атакува феновете на дизелови двигатели.

V8 дизел в Nissan Titan XD

В САЩ има малко сдружение на заклети фенове на истински пикапи с яки дизелови двигатели и то не само след загадъчната мода "Coal-Rollers". Именно на тази клиентела Nissan иска сега да направи предложение, от което тя няма да се откаже и то най-вече след като президентът на Renault-Nissan Карлос Госн представи на 12 януари новия Nissan Titan в Детройт.

Все пак изцяло новият Nissan Titan, в неговата доскоро единствена версия, беше десет години на пазара. Така че е дошло време за промяна. Визуално и технически силно ревизираният Nissan Titan сега изглежда определено повече като американски камион, отколкото японски, той е разработен в Америка, където ще се произвежда и в бъдеще.

Агрегатът идва от Cummins

До стандартния V8 и по-икономичния бензинов V6, се нарежда и дизелов агрегат, който ще бъде сензацията на новия Nissan Titan, като с тази опция се спекулираше от известно време. Използван е един проамерикански двигател: петлитровият V8 турбо дизел идва от Cummins, според първите американски данни той генерира 310 к.с. и 752 Нм въртящ момент.

Нов и за Cummins, V8 турбо дизелът е доста далеч от легендарните бивши двигатели за товарни автомобили на този производител, които са сензационни най-вече с техния изключително дълъг срок на експлоатация и огромния обем на цилиндрите. Той разполага с двустепенен турбокомпресор, който ще подобри имиджа и ще стопи "турбо дупката". Той е произведен от т. нар шуплест графитен чугун, където примесът от желязо и въглерод е по-лек, отколкото при конвенционалния чугун за производството на двигатели. Има и алуминиеви глави на цилиндрите, инжекционната система е на Bosch. Оборудваният с филтър за твърди частици дизелов двигател работи изключително тихо и без вибрации.

Въпреки че новият Nissan Titan се предлага официално все още само в Северна Америка, като опция с новия V8 дизел може да стъпи и в Германия.

Коментари
comments powered by Disqus