Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Точките остават, точките отпадат. Знае ли някой?

09.05.2009 09:26
Туит

За пореден път ФИА коригира регламента за сезон 2010 във Формула 1. Последната промяна гласи, че титлата печели този пилот, който има актив от най-много спечелени точки, а не победи.

Преди седмица ви информирахме , че ФИА е ратифицирала новата система за определяне на шампиона въз основа броя спечелени победи. Член 6.1  в спортния правилник на Формула 1 гласеше тогава, че титлата в шампионата на пилотите „ще бъде присъдена на състезателя, който е бил класиран на първо място в най-много състезания”.

В крайна сметка се оказа, че става въпрос за техническа грешка. В момента същият този член 6.1 от спортния правилник сочи, че „ титлата в шампионата на пилотите във Формула 1 ще бъде присъдена на този, който е спечелил най-голям брой точки”.

ФИА се опита да даде зелена светлина на предложената от Бърни Екълстоун система „победителят печели всичко” още през март тази година, но Асоциацията на отборите във Формула 1 оспори валидността на промяната и въвеждането и бе отложено. Какво ще се случи през 2010 г. обаче, едва ли някой вече може да прогнозира.

Коментари
comments powered by Disqus