Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Точките отпадат през 2010

04.05.2009 17:08 1
1
2571844744
Туит

Спорната система за определяне на шампиона във Формула 1 въз основа броя спечелени победи, а не точки, е ратифицирана от ФИА за сезон 2010.

Федерацията се опита да даде зелена светлина на предложената от Бърни Екълстоун система още в началото на тази година, но Асоциацията на отборите във Формула 1 оспори валидността на промяната и въвеждането и бе отложено.

През март ФИА обяви, че ще се консултира с отборите и едва впоследствие ще нанесе нужните промени в правилника, но на последната среща от 29 април Световният съвет по моторните спортове е гласувал в полза на спорната система.

Новината е убягнала на медиите, тъй като промяната в спортния правилник не е била маркирана в розово, както по традиция процедира ФИА. Член шести гласи, че титлата в шампионата на пилотите „ще бъде присъдена на състезателя, който е бил класиран на първо място в най-много състезания”.

Друга промяна, която не получи широка публичност, засяга квалификациите. С оглед забраната за презареждане по време на състезанието, ФИА разрешава допълването на резервоарите в закрития парк след края на третата квалификационна фаза. Това означава, че в Q3 всички състезатели ще карат с максимално леки автомобили, което досега се случваше единствено във втората фаза.

Коментари

Краси
Вече се чудят каква простотия да измислят от ФИА.И без това осакатиха спорта достатъчно,а сега почват да си противоречат като се опитват да връщат старите правила.

comments powered by Disqus