Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тод: Ще одобрим връщането на правилото за 107%

12.03.2010 18:21
Туит

Президентът на ФИА коментира, че би одобрил евентуалното връщане на правилото за 107-те процента в квалификациите. Малко вероятно е обаче това да се случи още тази година.

До 2002 г. всеки един пилот, който не успяваше да се вмести във времето на полпозишъна плюс 7%, нямаше право да участва в последвалото състезание. Този уикенд в Бахрейн Жан Тод коментира, че с радост би приел връщането на това правило, но и че твърдо подкрепя новите тимове, които се присъединиха към Формула 1.

„Твърдо сме за повторното въвеждане на границата от 107%“, обяснява Тод, цитиран от Autosport. „Единствената причина да я премахнем беше промяната във формата на квалификациите и правилото пилотите да стартират с толкова гориво, с колкото са участвали в последната фаза. За да върнем отново тази граница, трябва да получим одобрение от всички отбори. Ако то е налице, ФИА ще подкрепи една подобна промяна. Не очаквам обаче това да се случи и вероятно ще трябва да изчакаме до 2011 г.“

Темата за 107-те процента излезе на дневен ред, след като днес Бруно Сена и екипът на HRT останаха на 11 секунди зад лидера Розберг във втората тренировка. Най-бързият от отборите новаци – този на Lotus, финишира на 5,4 секунди с Хейки Ковалайнен зад волана. Тод обаче е категоричен, че новите отбори имат нужда от подкрепа, а не от критика.

„Трябва да уважаваме тези нови отбори, който дойдоха при нас и инвестираха толкова средства в период на икономическа криза. Не мисля, че сега е моментът да ги критикуваме, напротив. Трябва да ги подкрепяме и да им помагаме. Това е в интерес на всички. В тези дни всички ние трябва да се подкрепяме. Останах приятно впечатлен днес. Справиха се наистина добре. Длъжни сме да им дадем още време.“

Тод коментира и скандала с Renault и Флавио Бриаторе от миналата година. Наследникът на Мозли отбеляза, че федерацията търси най-подходящия начин италианецът да получи заслужено наказание за умишлената катастрофа на Пикет, въпреки че френският съд отмени първоначалната санкция на ФИА.

Коментари
comments powered by Disqus