Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тод ще се кандидатира за президент на ФИА

16.07.2009 15:53
Туит

Бившият тим-шеф на Ferrari потвърди, че ще се кандидатира за президент на ФИА на предстоящите избори през октомври.

Само 24 часа, след като Макс Мозли обяви официално, че няма да се кандидатира за следващ мандат и посочи Жан Тод като най-подходящ негов заместник, самият Тод заяви, че ще се включи в битката за президентския пост. Най-сериозният му конкурент на този етап е Ари Ватанен, който миналата седмица потвърди намеренията си да участва на изборите.

„След решението на Макс Мозли да прекрати работата си и недвусмисления начин, по който той подкрепи моята кандидатура, писах до членовете на ФИА, за да ги информирам, че ще се кандидатирам за президент“, коментира Тод. „Възнамерявам да продължа да следвам и дори да разширя впечатляващата дейност на президента Мозли, който през последните 16 години работи неуморно, за да укрепи водещите шампионати на ФИА и да утвърди ФИА като представител на автомобилизма въобще, който активно работи за безопасна, чиста и достъпна за всички мобилност.“

„С оглед уникалната структура на ФИА и нейна двойна роля – в спорта и в мобилността, един президент не е достатъчен. Щастлив съм, че мога да представя екипа, който ще ръководя. За поста вицепрезидент на мобилността ще предложа Брайън Гибънс, изпълнителен директор на Новозеландската автомобилна асоциация; за вицепрезидент на спорта – Греъм Стоукър, председател на съвета към Британската асоциация по моторни спортове; президент на Сената ще бъде Ник Кроу, президент на ACCUS (федерацията на САЩ) и настоящ вицепрезидент на ФИА (на спорта). Уверен съм, че заедно ще осигурим на ФИА отлична възможност да събере динамичен ръководен екип, който да е опитен и отдаден на спорта.“

Кандидатурата на Тод определено ще предизвика серия от коментари в падока. Съвсем наскоро от неговия бивш тим заявиха, че искат „независим“ кандидат, който да не е обвързан по никакъв начин с отборите във Формула 1. А французинът определено не е такъв с оглед на дългия му стаж в Скудерията... Нещо повече. По време на ерата „Шумахер“ Жан Тод бе сериозно критикуван от феновете и медиите за отборните заповеди и стратегическите прийоми, които Ferrari редовно използваше.

Коментари
comments powered by Disqus