Варненският отбор ще разчита на финансовата подкрепа на Abo Granity за състезанието край Триер.
Екипажът на „Булбет рали тим“ Тодор Славов и Добромир Филипов с Renault Clio R3 все пак ще стартира в рали „Германия“, девети кръг от Световния шампионат и четвърти за J-WRC.
Българите имаха сериозни затруднения с бюджета си за изпълнение на заложената програма в първенството за млади пилоти, но са успели да си осигурят необходимите средства за състезанието край Триер. От тима обясниха, че са получили силната финансова подкрепа на пловдивската фирма за строителни материали Abo Granity.
„На първо място искам да благодаря на Abo Granity, която осигури нашето участие в Германия, заяви Тодор Славов. - Ако не беше тя, най-вероятно щяхме да прекратим програмата си в шампионата”.
Рали „Германия“ е най-дългата надпревара във WRC със своите 1194.63 км, 407.31 от които са в специални етапи. В състезанието влиза и най-дългата отсечка в шампионата - „Арена Панцерплац“. Дължината й е 48 км, настилката е от бетон и се кара два пъти през втория ден.
„Ралито е много трудно. Отсечките са странни – има много спускания и изкачвания, кара се в лозовите масиви над Триер, където има много объркващи кръстовища и разклони. Сцеплението е сравнително добро, но настилката често се променя. Ще подходим внимателно към състезанието, защото е много дълго и се допускат много грешки”, обясни пилотът на „Булбет рали тим“, който завърши на трето място в класирането за J-WRC на рали „България“.
Състезанието започва с церемониален старт в Триер в четвъртък вечер. Същинският старт на рали „Германия“ ще бъде даден на следващия ден, когато ще се карат шест скоростни етапа. В събота предстоят нови осем отсечки, а в неделния ден екипажите ще преминат общо пет етапа.
Aнонимен
Поне знае за какво кара, а не като тук "Шампионите" да определят класирането по време на самото рали.
Aнонимен
Нека покара да се покефи в едно добре направено рали не като нашата пародия!