Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Томбазис не вини гумите за слабото представяне на Ferrari

02.10.2013 11:22
Туит

Главният дизайнер на Ferrari Ник Томбазис е категоричен, че неговият отбор не е изостанал в битката с Red Bull заради смяната в конструкцията на гумите.

Фернандо Алонсо спечели последната си победа през май в Испания и вече изостава с 60 точки от Себастиан Фетел, който пък на свой ред записа четири успеха в последните пет състезания. Според двукратния световен шампион гумите, които Pirelli промени, са причината за това. Ник Томбазис обаче е на мнение, че въпросът е много по-комплексен.

"Несериозно е да твърдим, че представянето ни се е влошило единствено заради гумите", коментира Томбазис преди началото на корейската Гран при. "Направихме някои грешки в посока развитието на автомобила. Аеродинамичният тунел е слабото ни звено в сравнение с конкуренцията."

"Имаме проблеми с качеството на въздушния поток, не е толкова постоянен, колкото е необходимо и същевременно не използваме достатъчно голям макет. Данните, с които разполагаме, инструментите, с които работим, вече са остарели, ето защо не можем да правим толкова тестове, колкото ни се иска, което води до слабите резултати."

Ferrari използва аеродинамичния тунел на Toyota в Кьолн, за да развива настоящия си автомобил, тъй като този в Маранело бе затворен за мащабен ремонт. Очаква се той да заработи отново в края на месеца, което ще е от огромна полза за отбора.

"Миналите няколко месеца, които използвахме, за да усъвършенстваме нашата техника, би трябвало да решат всички тези проблеми. Оптимист съм в това отношение. Когато заработят с пълен капацитет, няма да изоставаме спрямо конкурентите, завършва Томбазис.

Коментари
comments powered by Disqus