Представяме ви автомобилите, които публиката ще следи с особен интерес тази година
DS 3 Crossback: първо тримесечие на 2019
DS4 Crossback с дължина 4,12 метра ще бъде конкурент на Audi Q2 след старта му в началото на 2019 г. Няколко три- и четирицилиндрови двигателя в програмата и цени между 23 500 евро и 37 300 евро. След това, в края на 2019 г., ще се появи електрическа версия E-Tense с мощност 136 к.с. и автономен пробег от 300 км (по цикъла WLTP).
Renault Clio 5: второ тримесечие на 2019
Петото поколение на Renault Clio се очаква с нетърпение. Вероятно ще бъде представено на автомобилното изложение в Женева през март 2019 г. Предполага се, че градската звезда на френската марка г (повече от 15 млн. единици продадени в световен мащаб от 1990 г. насам) трябва да направи скок напред на всички нива. Под капака трябва да открием двигател1,3 Tce с три и четири цилиндъра, както и хибридна версия с 1,6-литров агрегат с мощност 120 к.с.
Peugeot 208: септември 2019
Новото поколение на Peugeot 208 трябва да получи по-агресивен външен вид, особено с предните светодиоди светлини на черен фон. По отношение двигателната гама, освен конвенционалната, очаква се версия Gti с 1,6 THP с мощност 220 к.с., както 100% електрическа версия.
BMW Серия 8 Cabriolet: първо тримесечие на 2019
Версията Cabriolet ( дължина 4,85 м) от Серия 8 купе може за разгъне мекия си покрив по електрически път само за 15 секунди до скорост 50 км/ч. Операцията може да бъде изпълнена и дистанционно, благодарение на контактния ключ. Две версии в програмата: 840d и шестцилиндров двигател с 320 к.с. и „гореща” модификация M850i , задвижвана от V8 бензинов двигател с мощност 530 к.с. Цените за новото BMW Серия 8 Cabriolet ще варират от 107 700 евро до 132 750 евро (+ 10 500 евро за версията M850i).
Mercedes EQC: второто тримесечие на 2019
Mercedes EQC поставя началото на EQ гамата на производителя от Щутгарт. Това е първият 100% електрически кросоувър на трилъчата марка. Конкурент на бъдещото BMW iX3, EQC е оборудван с литиево-йонна батерия с капацитет 80 кВч и леко разочароващ автономен пробег по-малко от 350 км. От друга страна, бърз режим ще позволи зареждане от 10 до 80% само за 40 минути.
Audi A3: последното тримесечие на 2019
Четвъртото поколение на Audi A3 ще бъде най-търсено с версията с 3 врати. Упорити слухове твърдят, че няма да съществува модификацията кабриолет. В допълнение към вариантите с четири и пет врати в каталога може да се появи купе с четири врати. Известно е още, че е предвидено и хибридно задвижване, както и изцяло електрическа модификация.
Volkswagen Golf 8: последното тримесечие на 2019
Флагманският Golf ще предизвика бум на автомобилния пазар през последното тримесечие на 2019 г. Осмото поколение ще бъде една от звездите на изложение във Франкфурт от 12 септември. За европейския крал на компактните автомобили е планирана модификация мек хибрид. Бъдещият Golf ще се продава с 5 врати, както и с версия комби SW. Окончателният външен вид и цените предстои да бъдат разкрите.
Porsche Taycan: последното тримесечие на 2019
Разбира се, през 2019 г. ще има осмо поколение на 911. Но също така и Taycan, първият 100% електрически модел на Porsche. Производителят обявява, че е разработил най-ефективния електромобил в света благодарение най-вече на електрическата си система за работа при напрежение от 800 волта. Платформата на седана Taycan ще служи и за основа на GT версията и на e-Tron, планирани за 2020 г. Очакваната стартова цена на Taycan: около 78 000 €.
Mazda3: второто тримесечие на 2019
Новата Mazda3 ще предложи ново задвижване на всички колела, комбинирано със системата G-Vectoring Control Plus, която действа върху спирачките, за да забавя вътрешното колело при завой. Нов момент под капака на японския компактен автомобил ще бъде бензиновият двигател Skyactiv-X, който комбинира предимствата на бензиновия мотор с разход на гориво на дизел. В Европа новата Mazda3, която ще бъде тествана следващия февруари в Лисабон, ще бъде пусната на пазара през пролетта на 2019 г.
Toyota Corolla: второто тримесечие на 2019
Династията Corolla влиза в длъжност през 2019 г. По същия начин, както Volkswagen Golf и Honda Civic, така и Toyota Corolla е част от сегмента с дължина 4, 36 м, японският автомобил ще получи много по-агресивни спортни линии в сравнение със своя предшественик и безкрайно по-модерно армятурно тало, отколкот тъжното оборудване на Auris. В някои страни новата Corolla ще има само хибридна версия с две каросерии Berline и Break. Освен 1,8-литров агрегат с мощност 122 к.с., топ изпълнението в гамата ще бъде безпрецедентна хибридна система с 2,0 –литров мотор със сумарна мощност 180 к.с.