Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Топ мениджъри на Volkswagen планират да посетят САЩ

06.01.2016 09:54
Туит
Топ мениджъри на Volkswagen планират да посетят САЩ

Теоретично американците могат да настояват на финансови санкции за над 80 милиарда долара

Най-високопоставени ръководители Volkswagen Group ще посетят САЩ тази  и следващата седмица за първи път, откакто избухна скандалът емисиите през миналата година, а автомобилният производител вече показва признаци на напредък в разрешаването на кризата там, съобщава Automotive News.

Шефът на маркатаVW Херберт Диес, бивш топ мениджър на BMW, натоварен да възстанови доброто име на марката, да изчисти опетнения й имидж, да се справи със слабите печалби, ще говори на изложението Consumer Electronics Show в Лас Вегас днес (сряда) и ще се повия на автомобилното изложение в Детройт другата седмица, което започва в неделя.

Шефът на концерна VW Group Матиас Мюлер също се очаква да пътува до САЩ през следващата седмица, за да се срещне с политици и вероятно с отговорни длъжностни лица, въпреки че програмата му още не е публикувана.

Посещенията идват, след като министерството на правосъдието на  САЩ предяви иск срещу Volkswagen в понеделник за монтирането на незаконни устройства с цел фалшифициране на изследванията на вредните емисии в дизеловите автомобили на концерна. Теоретично американците могат да настояват на финансови санкции, чийто размер може надмине 80 милиарда долара, което е около четири пъти повече, отколкото някои експерти предвиждаха по-рано.

Освен това нерешен остава въпросът с Агенцията за опазване на околната среда на Щатите за това, как ще се продават автомобилите с коригиращи устройства.

"САЩ  играе ключова роля за VW и представлява най-голямата финансова заплаха за немския производител, докато рисковете на други места са намалели значително", заяви Юрген Пипер, анализатор от Bankhaus Metzler от Франкфурт. "Особено важно е VW да намери правилния тон."

Акциите на немския концерн на борсата паднаха с 4,3% до 120,95 евро във Франкфурт. Volkswagen загуби повече от 10 милиарда евро (10,80 милиарда долара ) в пазарната се стойност след 18 септември миналата година, когато американската екологична организация обяви измамата с дизеловите автомобили на VW.

Напредък в Европа

Ситуацията в САЩ контрастира с напредъка, който Volkswagen направи в Европа за преодоляване на последиците от скандала. Компанията спечели одобрението на регулаторните органи през миналия месец за по- иски разходи за ремонт на  8,5 милиона двигателя в Европа, оборудвани с манипулирания софтуер, докато по-голямата част от общо 11 млн. автомобила са продадени по целия свят. Ремонтите трябва да започнат този месец.

И все пак, най-важният въпрос за концерна остава колко скоро ще бъде обявено решението в САЩ, пише в докладна записка Арндт  Елингорст, анализатор от института  Evercore ISI, базиран в Лондон.

Елингорст казва, че  Volkswagen трябва да умилостиви дилърите, така и  клиентите за обратно изкупуване на засегнатите автомобили. "Колкото повече внимание VW отделя върху решаването на своите проблеми в САЩ, толкова по-бързо ще се доближи до един успешен край", пише той.

На снимката: Матиас Мюлер, шеф на концерна Volkswagen Group

Коментари
comments powered by Disqus