Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Топмоделът Cadillac CTS-V атакува AMG и M ООД

21.07.2014 13:42
Туит

Ще разчита отново на двигател V8 с работен обем 6,2 литра

Cadillac ще атакува през 2015 луксозната си конкуренция с опасната версия на CTS. Нашият ловец на прототипи вече успя на запечата в обектива си първите снимки на Cadillac CTS-V.

Cadillac CTS-V идва с компресорен V8

На автомобилното изложение в Ню Йорк 2013 Cadillac представи новото поколение на CTS, което стъпи на пазара през пролетта на 2014 година. Top двигателя е новият V6, който изцежда невероятните 420 к. с. от 3,6 литров обем. Обаче в сравнение с Cadillac CTS-V версията, това са само трохички.

Новият топ модел ще разчита отново на двигател V8, който ще генерира мощността си от 6,2 литров работен обем. Както и при предшественика си, Cadillac CTS-V се обслужва от Corvette и в новото поколение е оборудван с компресорния V8 от Z06. Целта е 635 к.с., но Caddi ще трябва да се задоволи с малко по-малко мощност, но определено над 564 к.с. на своя предшественик.

BMW M5 и Mercedes E63 AMG са на мушка 

В края на краищата по отношение мощност Cadillac CTS-V ще трябва да догони 575 к.с. на BMW M5 с конкурентния пакет или 585 к.с. на Mercedes E63 AMG S-модел. Ако се вярва на слуховете, инженерите работят дори върху битурбо версия на V8. Новата осемстепенна автоматична трансмисия ще насочи мощността към задните колела. Възможна е опция със задвижване на четирите колела, но все още не е окончателно потвърдена.

Едно обаче е ясно, CTS-V идва със здрави спортни гуми и алуминиеви джанти с множество спици и с модифицирана спортна спирачна система. Както и при версията Normalo на CTS, така и V-версията ще бъде оборудвана с електронно управляемо окачване, паркинг асистент, асистент за аварийно спиране, предупреждение за сблъсък, десет въздушни възглавници, адаптивен круизконтрол, асистент за мъртвия ъгъл, активна защита на пешеходците и множество информационно-развлекателни системи със сензорен екран и достъп до интернет. Кожа и алуминий покриват спортните седалки и волана в интериора на новия Cadillac CTS-V.

Коментари
comments powered by Disqus