Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toro Rosso остава с Ferrari

10.09.2008 11:21
Туит

Toro Rosso ще продължи да използва двигатели на Ferrari, потвърди тим-шефът на отбора Франц Тост.

През последния месец все по-често се коментира темата, че въпреки хомологацията на двигателите Ferrari развива своя агрегат и има приблизително 30 к.с. предимство спрямо останалите единици. Косвено доказателство за това предположение е разликата в представянето на братските Toro Rosso и Red Bull след края на лятната пауза.

Шаситата на двата тима са на практика идентични, но тези с двигатели на Renault (Red Bull) напоследък изостават, докато тенденцията в средата на сезона бе обратната. Чуха се коментари, че водещият отбор на австрийската компания ще предпочете Ferrari за догодина и ще предостави контракта си с Renault на Toro Rosso. Франц Тост обаче категорично заяви, че във Фаенца ще продължат партньорството си със Скудерията.

„Ferrari ни осигури не само прекрасен агрегат, но и отлична група специалисти, които да работят с нас. Много сме доволни от партньорството с Маранело, ето защо наскоро удължихме договора за доставка”, коментира Тост.

Според тим-шефа на Toro Rosso прогресът на тима в последния месец е резултат от три фактора – споменатите двигатели, по-доброто познаване на шасито, конструирано от Ейдирън Нюи за Red Bull и напредъка на Фетел и Бурде.

„Много сме доволни и от двамата”, коментира Тост. „Поведението на Фетел на пистата, както и уменията му да разбира какви са задълженията на състезателния пилот, се развиват с уникално темпо. Той все още се учи, но с всеки изминал старт става все по-добър и по-добър. Що се отнася до Бурде, той се справи с трудностите след един наистина тежък период. Доказа го в Белгия, където с изключение на последната обиколка превъзхождаше своя съотборник.”

Ръководството на Toro Rosso не бърза да обяви пилотската линия за сезон 2008. С оглед доброто представяне на Бурде в последните няколко състезания е много вероятно договорът му да бъде подновен, но официално потвърждение едва ли ще има преди края на годината. За мястото, което бъдещият пилот на Red Bull Себастиан Фетел ще освободи, има мнозина кандидати. Най-близко до него са Себастиен Буеми и Такума Сато, които ще тестват за тима на „Херес” следващата седмица. Не е изключено и племенникът на Аертон Сена – Бруно да се включи в „наддаването”.

Коментари
comments powered by Disqus