Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toro Rosso с двоен дифузор в Унгария

10.06.2009 14:18
Туит

Екипът на Scuderia Toro Rosso ще бъде готов с двойния дифузор на STR4 най-рано за Гран при на Унгария.

Техническият директор във Фаенца Джорджо Асканели е пропуснал последните две състезания, за да контролира развойния процес във фабриката на тима, обяснява босът на STR Франц Тост.

„Ние сме единственият отбор, който не използва двоен дифузор“, коментира Тост за Autosport. „Ето защо Джорджо пропусна последните два старта, за да подготви автомобила за новия дифузор. Нещата не са толкова прости, не е само да го монтираш и да очакваш, че ще заработи. Трябваше да променим конфигурацията на задното окачване, охладителната и хидравличните системи, такива неща. Очакваме Red Bull да финализира работата по своята версия, да изкара окончателния дизайн, тъй като не можем да си позволим да тестваме няколко различни типа.“

На въпроса кога STR4 ще получи новия дифузор, Тост отговаря: „На този етап не мога да кажа категорично, но целта ни е да сме готови за Унгария. Ще дадем всичко от себе си в предстоящите два старта, за да измъкнем максималния потенциал от автомобила, с който разполагаме сега. Впоследствие ни очакват някои малки промени. Стартът в Турция беше много важен за нас, защото получихме ценна информация за настройките.“

Междувременно немските ни колеги от auto motor und sport предполагат, че Ferrari използва Scuderia Toro Rosso, за да тества издръжливостта на своите агрегати. Италианците предоставят на Бурде и Буеми за петъчните тренировки единици, които са изминали близо 2500 километра. На пръв поглед в това няма нищо нередно, но мощността на новия V8 е значително по-голяма от тази на използвания. В петък Бурде и Буеми настройват своите машини със старите двигатели, а за квалификациите в събота получават "свежи" единици, за които заложените настройки вече не са подходящи.

Коментари
comments powered by Disqus