Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toro Rosso STR10: Шанс за новаците

01.02.2015 09:19
Туит

Новият STR10 трябва да даде възможност на Scuderia Toro Rosso да се бори за място в челната петица, категоричен е босът на тима Франц Тост. Двамата новаци Макс Верстапен и Карлос Сайнц младши ще заменят Жан-Ерик Верн и Данийл Квят.

STR10 прави впечатление с максимално издължената конусна секция, заради която предното крило изглежда несвойствено изместено навътре. Въпреки това тази конфигурация е значително по-елегантна от решението на братския Red Bull и на Williams, където предната краш структура изпъква.

Основният коз на базирания във Фаенца тим обаче е под капака. Ако оптимизацията на задвижващата система на Renault е такава, каквато французите обещават, Toro Rosso ще се бори за място в челната петица, категоричен е Франц Тост, който допълни още, че това е "най-добрият автомобил, конструиран някога от отбора".

Съществен проблем за Toro Rosso е липсата на опитен пилот, който да развива автомобила. Макс Верстапен има зад гърба си един-единствен сезон в едноместните формули, а Карлос Сайнц младши, въпреки че спечели Световните серии на Renault миналата година, разполага с твърде ограничен опит във Формула 1.

Именно Карлос Сайнц ще бъде зад волана на STR10 в първия ден от тестовете на "Херес".

Коментари
comments powered by Disqus